Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد. در ادامه متن پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است.
امام علی (ع):
جز از فرد مورد وثوق خبر نقل نکن، که در غیر این صورت دروغگو خواهی بود.
امام خامنه‌ای (مدظله العالی):
خبر، رایج‌ترین سخن یک رسانه است و متون خبری باید از زیبایی‌های ادبی و نگارش برخوردار باشد و با هنرمندی و در نهایت زیبایی و گسترش ارائه شوند تا همه مردم آن را بفهمند و این کاری هنری است که باید به آن اهمیت اده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان به دست تروریست‌های طالبان در سال ۱۳۷۷ و روز خبرنگار را به خبرنگاران ولایی خدوم و زحمتکش شهرستان برادران و خواهران تبریک میگوئیم. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون