Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@14:48:02 GMT

باند دوم اردبیل به سرچم احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۸۲۳۳

باند دوم اردبیل به سرچم احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: خوشبختانه با وضعیت مناسبی در حال حاضر باند دوم اردبیل به سرچم احداث می‌شود. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محبوب حیدری پیش از ظهر امروز در بازدید از از پروژه‌های شهرستان‌های کوثر و خلخال اظهار داشت: برخورداری از زیرساخت‌های مناسب لازمه توسعه اقتصادی در هر شهری است که برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران یک امر مهم و اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تمام پروژه‌ها و طرح‌های راه‌سازی جنوب استان در شهرستان‌های خلخال و کوثر فعال است بیان کرد: برخورداری از پیشرفت فیزیکی مطلوب از مواردی است که در این زمینه برای ما حائز اهمیت است و امید می‌رود با تزریق به موقع اعتبارات و نیز تلاش شبانه‌روزی نیروها و کارکنان شاهد دستیابی به وضعیت قابل قبول در این زمینه باشیم.

33 میلیارد تومان پروژه راهسازی استان بوشهر افتتاح می‌شوداصفهان رتبه نخست تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی را در کشور داردبهره‌برداری از 6 ‌پل تخریب‌شده در ‌سیل ‌پلدختر با حضور وزیر راه و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: راه مناسب برای تردد مسافرین و حمل و نقل کالا و خدمات یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن اهتمام جدی داشته باشیم و در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام نیز باید اقدامات اساسی و قابل توجهی انجام شود.

حیدری تصریح کرد: احداث چهار ابنیه بزرگ در مسیر عملیات اجرایی این پروژه در کنار حجم بزرگی از عملیات خاک‌ ریزی و خاک‌برداری و واریانت محدوده رانشی محور کوثر به خلخال از مواردی است که هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: راه در حال احداث مسیر گردشگری شال ، ماجولان به ماسوله به استان گیلان تا پایان فصل کاری امسال مورد بهره ‌برداری قرار می‌گیرد که تمهیدات لازم در این زمینه نیز در حال انجام است و سه کیلومتر باقیمانده راه در حوزه خلخال تا پایان شهریور آسفالت شده و زیر ترافیک قرار خواهد گرفت.

حیدری تصریح کرد: با توجه به یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز این طرح برای تکمیل و بهره‌برداری کامل تخصیص سالانه 100 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی روند عملیات اجرایی این راه اصلی منطقه جنوب استان را طولانی کرده است.

حیدری از احداث باند دوم اردبیل به سرچم و عملیات بهسازی راه روستایی میکائیل آباد به کوثر نیز خبر داد و بیان کرد: در این زمینه نیز اقدامات انجام یافته قابل قبول است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد وگفت: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد، اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد