Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه با دستور کار توزیع بودجه سال ۹۸ آغاز به کار کرد و با ابلاغ اعتبارات ۵۶۲ میلیارد تومانی تملک سرمایه‌ای (عمرانی) استان در این بخش، سهم هر شهرستان از محل این اعتبارات مشخص و به تصویب رسید.

حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به ابلاغ بودجه امسال استان، گفت : بودجه در دو بخش اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی سرمایه‌ای به استان ابلاغ شده که رقم آن در بخش تملک دارایی سرمایه‌ای استان ۵۶۲ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اعتبارات (عمرانی) از سه منبع اعتبارات استانی، درآمد‌های ناشی از صادرات نفت و گاز و اعتبارات متوازن تامین می‌شود که به ترتیب رقم آن در بخش استانی ۱۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، در بخش درآمد‌های ناشی از صادرات نفت و گاز ۹۲.۶ میلیارد تومان و در بخش اعتبارات متوازن ۳۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

وفایی در خصوص نحوه هزینه کرد اعتبارات این سه بخش، گفت: اعتبارات استانی باید بر اساس شاخص‌های مصوب شده در استان توزیع شود و اعتبارات درآمد‌های ناشی از صادرات نفت و گاز نیز بر اساس شاخص‌های توسعه نیافتگی توزیع شده و باید صرف نقاط کمتر توسعه یافته شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: اعتبارات متوازن نیز برای پروژه‌های نیمه تمام و بخش‌هایی که با میانگین کشوری فاصله دارد باید هزینه شود و شاخص‌ها در محل هزینه کرد این دسته اعتبارات مشخص بوده و اجازه جابجایی ریالی از آن را نداریم.

وفایی رویکرد هزینه کرد اعتبارات تملک دارایی امسال استان را ایجاد اشتغال گسترده با حفاظت و صیانت از اشتغال موجود عنوان کرد وافزود: افزایش کارایی بودجه و افزایش انضباط و شفافیت در بودجه نیز از دیگر رویکرد‌ها در هزیه کرد بودجه امسال خواهد بود.

این مسئول هدف از اتخاذ این رویکرد‌ها را نزدیک شدن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کاهش نرخ بیکاری استان به میزان شش درصد طی سه سال آینده عنوان کرد که در سال اول کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان هدفگذاری شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود: معیار هزینه کرد این اعتبارات نیز سند اقتصاد مقاومتی، سند اشتغال و سند رونق تولید خواهد بود.

او با بیان اینکه کار کارشناسی دقیقی بر روی توزیع بودجه امسال استان صورت گرفته گفت: در بخش توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان بین شهرستانها، با توجه به شاخص‌های متعدد بیشترین سهم با اختصاص ۴۴.۱۳ درصد اعتبارات به شهرستان کرمانشاه اختصاص داده شده و اسلام آباد غرب با سهم ۷.۶۸ درصدی و هرسین با سهم ۵.۶۸ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

به گفته وفایی سهم شهرستان پاوه از محل این اعتبارات ۴.۱۱ درصد، ثلاث باباجانی ۲.۷۵ درصد، جوانرود ۴.۹ درصد، دالاهو ۲.۵۵ درصد، روانسر ۳.۵۲ درصد، سرپل ذهاب ۴.۹۷ درصد، سنقر و کلیایی ۴.۶۲ درصد، قصرشیرین ۱.۸۵ درصد، کنگاور ۳.۸۵ درصد، گیلانغرب ۴.۱۳ درصد و صحنه ۴.۹۲ درصد است .

 

 

انتهای پیام/د

دستور کار توزیع بودجه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران