Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بابیان این‌که درزمینهٔ وام ازدواج شاهد رشد 34 درصدی هستیم، گفت: 194 میلیارد تومان تسهیلات وام ازدواج در سال 97 به زوج‌های جوان پرداخت‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا، رسول منعم صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهمی در پیشرفت و اعتلای کشور به‌خصوص درزمینهٔ ورزش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان در یک سال اخیر در ساماندهی وضعیت هیئت‌های ورزشی قدم‌های خوبی برداشته است به‌طوری‌که درزمینهٔ به‌روز کردن هیئت‌های ورزشی انتخابات مجمع آن‌ها برگزارشده و جز یکی دو مورد همه هیئت‌های ورزشی انتخابات خودشان را برگزار و رئیس خودشان را شناخته‌اند.

منعم افزود: جلسات سالیانه هیئت‌ها نیز برگزارشده است و در این زمینه بر اساس اساسنامه‌های موجود کار پیش رفته است.

وی ابراز داشت: درزمینهٔ تأمین محل برگزاری مسابقات کشوری و هزینه‌ها با هیئت‌ها همکاری داریم چراکه میزبانی مسابقات ملی موجب ارتقای ورزش استان می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تأکید کرد: ورزشکاران قم در تیم‌های ملی ووشو و جودو حضور فعالی دارند که این حضور ادامه خواهد داشت و سعی می‌شود در سایر رشته‌ها نیز این حضورها اتفاق بیفتد.

وی برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور را موردتوجه قرارداد و گفت: امسال نیز با این مسابقات با حضور ۷۰ هزار نفر برگزار خواهد شد که قم میزبان فوتسال خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: علاوه بر این غنی‌سازی اوقات فراغت موضوع مهم دیگری است که امسال در دستور کار قرارگرفته که ادامه هم خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های قانونی که در استان وجود دارد نسبت به ورزش همگانی توجه ویژه‌ای شد به‌طوری‌که تقویم ورزش همگانی امسال تشکیل‌شده و ۴۰ همایش همگانی در سال در استان برگزار خواهد شد که در این زمینه از ظرفیت دستگاه‌های دولتی بهره گرفته خواهد شد.

منعم تأکید کرد: درواقع احیای ورزش همگانی موضوع مهم دیگری است که در دستور کار قرار دارد و با حمایت‌های استانداری در حال پیگیری هستیم.

وی از افتتاح 70 خانه ورزش روستایی با تجهیزات کامل خبر داد و افزود: ورزش در روستاها مورد تأکید است و باید در این زمینه گام‌های مؤثری برداشته شود.

منعم به موضوع جوانان هم اشاره کرد و بیان داشت: رصد پرداخت وام ازدواج نیز به‌صورت مستمر در حال انجام است و در همین زمینه مدت‌زمان انتظار به پایین‌تر حد خود رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۹۴ میلیارد تومان وام به زوج‌های جوان پرداخت شد که شاهد رشد 34 درصدی بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: مجوز 6 مرکز مشاوره نیز صادرشده است که می‌تواند در کاهش آمار طلاق مؤثر باشد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 44 سمن فعال داریم که دولت پرداخت تسهیلات به سمن‌ها را در دستور قرار داده که به‌طوری‌که به هر سمن سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

منعم در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت فوتبال استان خصوصاً درزمینهٔ اعزام و معرفی تیم‌های فوتبال به مسابقات تصریح کرد: هیئت‌های فوتبال نیز باید به توان و ظرفیت تیم‌ها دقت کند و تیم‌های را برای مسابقات زیرگروه اعزام کنند که توان لازم و امکانات اولیه را داشته باشند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص واگذاری ورزشگاه یادگار امام بیان داشت: بسیاری از تأسیسات ورزشگاه یادگار امام از بین رفته است وکسی هم پاسخگو نیست به همین دلیل تصمیمات مناسبی در این زمینه گرفته خواهد شد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد