Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب قم از بازداشت کارمند اداره راه و شهرسازی قم به اتهام اخذ رشوه خبر داد. تاریخ انتشار: 14:52 - 19 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۴۲۴

کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه یکی از وظایف مهم دستگاه قضا، مبارزه با فساد به ویژه در ادارات و نهاد‌های دولتی است، گفت: در این راستا با نظارت‌های مستمر اداره کل سازمان بازرسی استان قم اقدامات پیشگیرانه انجام می‌گیرد که در صورت مواجه نیز برخورد قانونی جدی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حسب گزارش اداره کل سازمان بازرسی استان مبنی بر اینکه احدی از کارمندان اداره راه و شهرسازی، به بهانه دریافت استعلام، مراجعین را وادار به پرداخت مبالغی به صورت نقدی یا واریزی به شماره کارت یکی از اعضای خانواده خود می‌کرده، به محض وصول گزارش دستورات قضایی لازم صادر، متهم شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت پس از تفهیم اتهام با صدور قرار تامینی متناسب بازداشت ولیکن به محض تودیع وثیقه و قبولی آن آزاد گردید.

بیشتر بخوانید:

مدیر اسبق غله قم بازداشت شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازداشت مبارزه با فساد سازمان بازرسی برخورد قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • اعتراف آسترازنکا به عوارض مرگبار واکسن/ رشوه، دروغ و پنهان‌کردن حقیقت برای تجارت با سلامتی انسان‌ها
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است