Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، وحید سعیدی با بیان اینکه اجرای طرح‌ کاهش تلفات برق یکی از موضوعات مورد توجه در واحدهای اجرایی است، اظهار کرد: از این طریق به دنبال کاهش میزان انرژی تلف شده خارج از حد استاندارد هستیم.

وی بیان کرد: این اقدام به نفع صنعت برق است که به دنبال استفاده از سرمایه‌های برگشتی در راستای اصلاح شبکه و خدمت به مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ۴ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی خود را در طرح کاهش تلفات تزریق کرد و در مجموع ۷.۸  میلیارد تومان توانستیم در این بخش هزینه کنیم، گفت: تعویض ۵۰ کیلومتر شبکه‌های فرسوده، اصلاح ۷۰۰ دستگاه کنتور معیوب با بیش از ۵۰ درصد خطا، تعویض پایه‌های فرسوده در منطقه در این راستا انجام شده است.

وی از اتمام ۹۰ درصد پروژه تا پایان شهریورماه امسال خبر داد و افزود: امیدواریم امسال دو طرح کاهش تلفات که توسط مشاور در حال انجام است را با تأمین اعتبار و در راستای اصلاح شبکه اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: از سال ۹۲ تا ۹۶، ۲۰ میلیارد تومان و در سال گذشته نیز مبلغ ۸ میلیارد تومان از اعتبارات عوارض توسط شرکت توزیع برق استان همدان جذب شد.

سعیدی افزود: در مجموع از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۷ شاهد جذب ۲۸ میلیارد تومان در بخش عوارض بوده‌ایم که این اعتبارات در بخشی از روستاهای استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هنوز اعتبارات امسال اعلام نشده اما با تخصیص آن در راستای اصلاح شبکه، تبدیل شبکه‌ها، اصلاح پست‌ها و برق‌دار شدن مشترکین هزینه می‌شود، گفت: سال گذشته روستای چشمه بید اسدآباد از این اعتبارات برق‌دار شد.

معاون مهندسی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق همدان عنوان کرد: سال‌های گذشته نیز از اعتبارات عوارض بند «د» روستاهایی در رزن و اسدآباد برق‌دار شده‌اند.
 

کد خبر 4689257

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت برق همدان برق رسانی روستا قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف خرم آباد مجلس شورای اسلامی آتش سوزی مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل که پس از طی مراحلی به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید، بخش عمده مشکلات شهری را برطرف خواهد کرد.
وی افزود: با اجرای طرح تفصیلی اردبیل که در قالب پهنه‌بندی و با احصای کمبودها و معضلات شهری تهیه شده، ضمن رفع کاستی‌های طرح قبلی نگاه ویژه‌ای به تامین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نظر به استانداردهای کشوری دارد.
شهردار اردبیل، جبران کمبودهای مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر را از محورهای اصلی طرح تفصیلی جدید عنوان کرد و افزود: اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در این طرح موجب نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف خواهد شد و شهروندان به‌زودی شاهد اثرهای مثبت آن خواهند بود.
صفری اضافه کرد: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌ شهر اردبیل نیز در برنامه‌های شهرداری قرار دارد که با ساماندهی آنها توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شان کلانشهر اردبیل را شاهد خواهیم شد.
طرح تفصیلی اردبیل شهریور سال ۱۴۰۱ پس از حدود ۱۱ سال از سوی شورای اسلامی این شهر مصوب و در مهرماه ۱۴۰۲ از سوی شهرداری به وزارت راه و شهرسازی فرستاده شده بود.

دیگر خبرها

  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است