Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا بقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور ۲۵۰ ورزشکار در قالب ۲۷ تیم در سه رده سنی نونهالان،  نوجوانان و جوانان به مدت ۲ روز در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست ارومیه برگزار شد.
وی بیان کرد: در رده سنی نونهالان بوکان اول شد، ارومیه «ب» بر سکوی دوم ایستاد و میاندوآب به مقام سوم رسید؛  در بخش نوجوانان تیم‌های خوی، نقده و شاهین‌دژ به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی جوانان نیز تیم ارومیه «الف» به مقام قهرمانی رسید، ماکو نایب‌قهرمان شد و پیرانشهر بر سکوی سوم تکیه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مجموع تیمی هر سه رده سنی ارومیه قهرمان شد، خوی به مقام دوم رسید و بوکان جایگاه سوم را نصیب خود کرد.

رییس هیات کونگ‌فو و هنرهای‌رزمی ارومیه گفت: نفرات برتر رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان ششم شهریور امسال برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به قزوین اعزام می‌شوند.

بقایی گفت: زمان و مکان دقیق مسابقات قهرمانی جوانان کشور هنوز اعلام نشده است ولی به احتمال زیاد،  شهرستان سنندج در نیمه دوم سال میزبان این مسابقات اعلام شود.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز تیم مردان ارومیه در رده سنی بزرگسالان و بانوان ارومیه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با قرار گرفتن بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان جام‌های طلایی این رقابت‌ها را بالای سر بردند.

اسفند سال گذشته نیز تیم کونگ‌فو بانوان استان با ترکیب «رویا منصوری»، «رها مولایی»، «صبا نوعی»، «هانیه قربانی»، «تنیا پیش‌بینی»، «صبا محمد رضایی»، «مونا یزدانی» و «سعیده مهتاب» موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ کشوری در استان البرز شد.

تیم جوانان پسر آذربایجان غربی شهریور ماه سال ۱۳۹۵ با کسب سه مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز پس از کردستان مقام نایب قهرمانی ایران را در کارنامه ورزشی خود ثبت کردند.

پیشتر چهار ورزشکار استان به نام های مریم جلیل‌پور، عباس پورحسن، ناصر ناصری و علی نمدیان به اردوی تیم ملی گونگ‌فو دعوت شدند.  

سال گذشته نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر در رشته کونگ‌فو با حضور ۳۳۰ رزمی‌کار در قالب ۳۰ تیم از سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار و «اشکان قاسمی» از بوکان موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان غربی تیم ملی زمان و مکان مدال طلا مردان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد