Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسی میراث فرهنگی، عصرانه عکاسی از منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد عصر روز جمعه ۱۸ مردادماه با همراهی استادان عکاسی عباس عربزاده، مجید ناگهی، ساسان مویدی و حسن غفاری در محل پل طبیعت تهران از ساعت ۱۷ با حضور ۹۰ عکاس از شهرهای تهران، کرج، اصفهان، قم و قزوین آغاز شد و تا ساعت ۲۱ ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد از میان ۱۲۰ متقاصی حضور در این برنامه توسط انجمن انتخاب و می بایست تعداد ۵ اثر خود را برای انتخاب نهایی و خرید اثر توسط شرکت نوسازی عباس آباد به دبیرخانه انجمن ارسال نمایند.

عکاسان با رویکرد نماهایی از پل (شگفتی و تفاوت)، فضاهای شهری، معماری مجموعه پل طبیعت، حضور مردم و بازدید کنندگان، چشم انداز و فضاهای طبیعی پل طبیعت و پارک طالقانی و نگاه های خاص و خلاق به این مجموعه (عکاسی خلاقانه)آثار جدیدی را ثبت نمودند.

این افراد از میان ۱۲۰ متقاضی حضور در این برنامه توسط انجمن عکاسی میراث فرهنگی انتخاب شدند و باید تعداد ۵ اثر خود را برای انتخاب نهایی و خرید اثر توسط شرکت نوسازی عباس آباد به دبیرخانه انجمن ارسال کنند.

مسعود زنده روح کرمانی، رییس انجمن عکاسی میراث فرهنگی در باره این برنامه گفت: عصرانه عکاسی در پل طبیعت و پارک طالقانی فرصتی شد تا گنجینه ای تصویری از این مجموعه های شهری فراهم شود و امیدواریم این برنامه ها و فرصت های عکاسی در شهر بیشتر فراهم شود.

این برنامه که در مجموعه برنامه های عصرانه هنری شرکت نوسازی عباس آباد پیش بینی شده است با همکاری انجمن عکاسی میراث فرهنگی به اجرا در آمد. شرکت نوسازی عباس آباد برگزار کننده این برنامه تعداد ۳۰ اثر تولیدی این برنامه را به انتخاب انجمن برای آرشیو خود خریداری می کند.

کد خبر 4689260

منبع: مهر

کلیدواژه: عکاسی حسن غفاری تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان جشنواره نمایش های آیینی و سنتی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان حسین آهی فیلم کوتاه موسیقی نواحی کنسرت موسیقی برنامه تلویزیونی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان سرلشکر بشیری پلاک ۷۱ واقع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد