Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مجید علی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 19 مردادماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با تأكید بر اینكه همه باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه داشته باشند، گفت: موضوع فضای مجازی و اصحاب رسانه هم در این بیانیه دیده شده است.

وی با تأكید بر اینكه امروز مسئولان برای فعالیت‌ها و وظایف خود در گام دوم انقلاب باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه به نقش رسانه در انجام وظایف مسئولان خیلی کم است در صورتی كه مسئولان هر کاری می‌کنند، دارای پیوست رسانه‌ای باشد تا این پیوست رسانه‌ای بتواند خدمت خوبی برای مردم ایجاد کند.

این مقام مسئول با بیان اینكه طی چهار دهه گذشته راهبرد رسانه‌ای دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی بر روی 5 محور خلاصه می‌شود، گفت: نخست محور سکوت است؛ رسانه‌هایی که شاید خودشان را یک رسانه حرفه‌ای می‌دانستند، در جایی که منافع مردم و نقاط قدرت و قوت نظام جمهوری اسلامی است، سیاست سکوت را در پیش می‌گرفتند.

علی‌پور ادامه داد: سیاست دوم، كوچك‌نمایی است یعنی دستاوردهای بزرگی که نظام در حوزه‌های مختلف به دست می‌آورد، اگر بنای بر سکوت نداشتند، نهایتاً آن را كوچك‌نمایی می‌كردند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، سیاست سوم را انكار واقعیت‌ها و وضع موجود دانست و گفت: دشمن در 4 دهه گذشته موضوع رسانه را در دستور کار خودش داشته است.

وی اظهار كرد: چهارم واقع‌نمایی برخی از مسائل و مشکلاتی که واقعیت کاملی در جامعه ندارند و رسانه دشمن از این مسئله استفاده می‌کند و پنجم نیز بزرگ‌نمایی یک موضوع کوچک است و شاید یك نكته آن‌قدر مهم نباشد اما آن را بزرگ‌نمایی می‌كنند.

علی‌پور با بیان اینكه نظام جمهوری اسلامی در 4 دهه گذشته دشمن را در حوزه‌های مختلف زمین‌گیر كرد، گفت: در عرصه نظامی به اقتدار رسیدیم و دشمن دیگر جرأت تعرض نظامی را ندارد اما در موضوعات مختلف کار می‌کند و عرصه فضای مجازی و رسانه، مهم‌ترین ابزار كار آن‌هاست.

وی با تصریح اینكه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هم به این موضوع و هم به امیدآفرینی برای مردم اشاره دارند، گفت: دشمن به شدت بر روی این قضایا كار می‌كنند و تلاش می‌كنند با برجسته‌سازی مشكلات و نارسایی‌ها و سكوت در برابر نقاط قوت نظام و کتمان واقعیت‌‌ها، مردم را نسبت به آینده نظام و انقلاب و کشور مأیوس کند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با بیان اینكه معظم‌له در این بیانیه به اقدام هوشمندانه در حوزه رسانه نیز تأكید دارند، گفت: این مسئله یعنی جلوگیری از ایجاد فضای یأس و ناامیدی در میان مردم است.

وی بیان كرد: دومین کاری که اصحاب رسانه می‌توانند در قبال موضوع بیانیه گام دوم انجام دهند، پاسخگو کردن مسئولان نسبت به انجام وظایفشان است و این همان نقش نظارتی اصحاب رسانه‌هاست که می‌توانند ایفا کنند.

علی‌پور یادآور شد: منویات مقام معظم رهبری تعیین‌کننده سیاست کلی نظام است که یکی از آن‌ها همین بیانیه گام دوم انقلاب است و رسانه می‌تواند در این عرصه مطالبه‌گر باشد و مسئولان را نسبت به انجام وظایفشان پاسخگو بداند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با بیان اینكه سومین نقشی که رسانه می‌تواند ایجاد کند چشم و گوش بودن مردم است یعنی مسائل را خیلی خوب تبیین کرده و اطلاع‌رسانی کند، گفت: یکی از مشکلات کشورمان همین است که رسانه باید این مشکلات را خوب تبیین و اطلاع‌رسانی کند و از زوایه بیانیه گام دوم که معظم‌له صادر کردند چشم و گوش دقیقی برای مردم باشد.

وی اظهار كرد: چهارمین کاری که رسانه برای تحقق اهداف انقلاب می‌تواند داشته باشد سهیم شدن در مشارکت مردم است؛ مردم در تاریخ 40 ساله انقلاب هر جا لازم بود حضور پیدا کرده و کمک کردند و رسانه در این موضوع نقش بسزایی می‌تواند داشته باشد و پیشرفت‌های انقلاب و کشور علی‌رغم تحریم‌ها را واقع‌نمایی كند.

علی‌پور گفت: به تعبیر دشمن بی‌سابقه‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین محدودیت‌ها و تحریم‌ها بر علیه كشورمان اعمال می‌شود اما در سایه همین تحریم‌ها و مشکلات پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف داشتیم که رسانه در طراز انقلاب باید واقع نمایی کرده و جلوی تبلیغات مأیوس کننده دشمن را در این عرصه بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در پایان گفت: جایگاه رسانه در عصر جدید بسیار ویژه است و اگر از این مسئله غفلت کنیم، دشمن به اهداف خودش خواهد رسید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي مجيد علي پور سپاه بقيةالله پيوست رسانه اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان و فرهنگیان و پیشکسوتان فرهنگی شهرستان گناوه با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: معلمان رهبران و پیشوایان واقعی جامعه بشری به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و از محضر با بصیرت و پر معنای و ارزشمند اساتید و معلمان فرهیخته، انسان‌هایی برای پیمودن مسیر ارزشمند انقلاب اسلامی تربیت می‌شود.

فرماندار گناوه افزود: امروز همه ما زیر بیرق انقلاب اسلامی که همان اسلام ناب است زندگی می‌کنند و بشریت از این هوای معطر اسلامی، دینی و ناب محمدی بهره مند هستند.

وی گفت: امروز به برکت اسلام و کلام الهی و مکتب نورانی قرآن مجید و آموخته‌های معلمان، انسان‌های پرورش و تربیت می‌یابند که همچون شهید غلامی تربیت شده است که همه ما مرهون آنها هستیم.

وی گفت: از وجود ارزشمند معلمان و اساتید بزرگ جامعه اسلامی شهدایی همچون «سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی» تربیت می‌شود که مقتدا و رهبر انقلاب اسلامی این شهید والامقام را یک مکتب برای همه عالمان و آگاهان و دانش آموختگان معرفی می‌کند تا از وجود این شهید بزرگوار الگو بگیرند.

فرماندار گناوه اضافه کرد: دانش آموختگان مکتب شما معلمان امروز «عملیات وعده صادق» را بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی به اجرا درآورده‌اند و نشان دادند که دست خدا بالاتر از همه دست‌ها است و در مکتب اسلام ناب انسان‌هایی پرورش یافته‌اند که در برابر همه امکانات و تجهیزات پیشرفته دشمنان و مستکبران سر فرود نمی‌آورند و مقاومت و مقابله می‌کنند و قدرت و هیمنه خود را به اثبات می‌رسانند.

وی بیان کرد: اجرای عملیات ظفرمندانه «وعده صادق» به دست پرورش یافتگان مکتب نورانی اسلام ناب، در دل همه مظلومان، ستمدیدگان و مسلمانان و آزادی خواهان جهان نور امید روشن کرده و نتیجه این اقدام پیروزمندانه را در بیداری و خروش آگاهانه در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان خود را نشان می‌دهد.

وی گفت: امروز شاگردانی که شما معلمان تربیت و پرورش داده‌اید پرچم اسلام و انقلاب را در بلندترین قلل جهان به اهتزاز درآورده‌اند و هراسی در دل دشمنان افکنده‌اند.

وی بیان کرد: در طول عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی از بدو پیروزی تا کنون «وعده صادق» به گونه‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون از پیروزی بر دشمنان داخلی، خنثی شدن کودتاها، پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و در جنگ با تروریست‌ها و داعشی ها تا تربیت انسانای ه بزرگ رخ داده است و همه نقشه‌ها بر علیه نظام مقدس اسلامی خنثی شده است.

وی بیان کرد: پیشرفت‌های گوناگون نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های علمی، پزشکی، عمرانی و غیره از وعده‌های صادق نظام اسلامی است که در جهان می‌درخشد.

فرماندار گناوه بیان کرد: تربیت نسل‌های آینده و فرزندان این مرز و بوم و جوانانی در تراز انقلاب اسلامی برای پیمودن ادامه راه شهدا و معلمان و دانش آموزان شهید، وعده صادق و پیروزی درخشان معلمان و آموزگاران در عرصه تعلیم و تربیت خواهد بود.

فرماندار گناوه از تلاش‌ها و زحمات همه معلمان و فرهنگیان شهرستان تقدیر کرد.

کد خبر 6099928

دیگر خبرها

  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند