Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، محمد رحیمیان، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به مشکلات فراوان در فرایند پذیرش پژوهشگران پسادکترا و افزایش روز افزون متقاضیان این دوره با سازمان‌های حمایتی مختلف جهت تأمین منابع مالی و نظر به هماهنگی صورت گرفته با مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه، از این پس پژوهشگران متقاضی دوره‌های پسادکترا می‌توانند از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران پذیرش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: کلیه متقاضیان دوره پسادکترا این دانشگاه برای ثبت نام و ارائه درخواست دوره مذکور باید به این سامانه مراجعه کنند. پژوهشگران علاقه‌مند برای نام‌نویسی در دوره پسا دکترا که از پایان‌نامه خود دفاع کرده‌اند و حداکثر ۵ سال از تاریخ فارغ‌التحصیلی آنها گذشته است و مشکل نظام وظیفه نداشته باشند نیز می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند».

معاون پژوهشی دانشگاه تهران، تصریح کرد: پژوهشگران متقاضی می‌توانند مدارک خود را که شامل سوابق آموزشی و فعالیت‌های پژوهشی، تصویر همه مقالات علمی و پژوهشی، تصاویر کارت ملی، شناسنامه و برگ پایان خدمت است را به همراه کلیه فرم‌های پذیرش این دانشگاه در سامانه مذکور ارائه دهند.

به گفته دکتر رحیمیان، فرایند فوق پس از موافقت، در دانشکده مربوط صورت گرفته و معاونت پژوهشی پس از دریافت کلیه مدارک نسبت به تأیید نهایی درخواست، اقدام خواهد کرد.
پژوهشگران متقاضی دوره‌های پسادکتری، می‌توانند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به آدرس https://ems۱.ut.ac.ir/home/balancer/balancer.aspx?vv=۲&cost=main مراجعه کنند.

کد خبر 4689333 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران پسادکتری دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 98 سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت آموزش پزشکی منصور غلامی انتخاب رشته دانشگاه تهران محمد مهدی طهرانچی مصاحبه دکتری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P بر اساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا