Web Analytics Made Easy - Statcounter

"تیم کیش" جایگاه نخست مسابقات قهرمانی هندبال بانوان رده سنی امید باشگاه‌های کشور را از آن خود کرد. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در سنندج، مسابقات هندبال بانوان رده سنی امید باشگاه‌های کشور به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی کارگران سنندج برگزار شد؛ در این رقابت‌ها 17 تیم در قالب سه گروه چهار و یک گروه پنج تیمی باهم به‌رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات تیم‌های کیش، سنندج، تأسیسات دریایی تهران و فارس با شکست حریفان خود توانستند به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات برسند.

در مرحله نیمه‌نهایی تیم کیش، سنندج را برد و تأسیسات دریایی تهران، فارس را از پیش رو برداشت تا برندگان به فینال مسابقات راه پیدا کنند.

بازگشت نماینده قم به لیگ برتر هندبال بانوان به جذب حامی مالی وابسته استلارستان میزبان مسابقات نهایی هندبال بانوان کشور می‌شوداصفهان| هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان؛ ذوب آهن با شکست سپاهان سوم شد

مرحله نهایی مسابقات با برگزاری دیدار رده‌بندی آغاز شد و تیم‌هایی سنندج و فارس به مصاف هم رفتند و در پایان تیم سنندج توانست با نتیجه 29 بر 24 حریف شیرازی خود را شکست دهد.

در بازی فینال نیز دو تیم کیش و تأسیسات دریایی تهران به مصاف هم رفتند که تیم کیش توانست با شکست حریف خود به مقام قهرمانی دومین دوره مسابقات هندبال امید بانوان باشگاه‌های کشور دست پیدا کند.

براساس این گزارش؛ تیم کیش جایگاه نخست، تأسیسات دریایی تهران مقام دوم و تیم سنندج مقام سوم مسابقات هندبال بانوان رده سنی امید باشگاه‌های کشور را کسب کردند.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان جام جهانی تیراندازی در باکو و در رشته تفنگ بادی ده متر بانوان تیرانداز ۲۲ ساله چینی،جیا یو هان با ثبت رکورد ۶۳۶.۳ رکورد جهان در تفنگ بادی زنان را شکست و یک نمره ارتقا داد.

گفتنی است پیش از این رکورد در اختیار تیرانداز ایالات متحده آمریکا الیسون ویز بود که در سال ۲۰۲۲ در لیمای پرو امتیاز ۶۳۵.۳ را به نام خود ثبت کرده بود.

هان پس از شکستن رکورد جهان در مسابقه فینال تفنگ ده متر بانوان مدال برنز کسب کرد.

کد خبر 6098236

دیگر خبرها

  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج