Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@10:34:52 GMT

برنده مناقصه راه اندازی فاز 14 پارس جنوبی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۹۸۴۳

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس، مسعودی با اعلام این خبر گفت: شرح کار این پروژه شامل ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﭘﯿﺶ راه اﻧﺪازی، اﺟﺮای ﻋﻤﻠﯿﺎت راه اﻧﺪازی، اﺳﺘﺎرت آپ، ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری، آزﻣﺎﯾﺶ ﺗﻀﻤﯿﻦ ﻋﻤﻠﮑﺮدی و ﺳﻨﺎرﯾﻮی ﺗﻮﻟﯿﺪ زود ﻫﻨﮕﺎم (First production) می‌شود.

مدیرعامل گروه پتروپارس افزود: امروز مهمترین دغدغه شرکت POMC حفظ نیروی انسانی متخصص و با تجربه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ضمن شرکت در مناقصه و بررسی همه جانبه اسناد و مدارک و برنده شدن در مناقصه، بسیار تلاش کردیم تا زمینه ادامه همکاری نیروهایی که به علت اتمام کار در سایر پروژه‌ها در شرف قطع همکاری هستند فراهم شود.

پیش از این شرکت POMC پروژه‌های راه اندازی، استارت آپ، بهره برداری و خدمات صنعتی فاز 12 (پالایشگاه نهم)، تعمیرات، نگهداری و بهره برداری فاز 19 (پالایشگاه دهم) در منطقه پارس جنوبی و عملیات بهره برداری پالایشگاه گازی شهید هاشمی نژاد (خانگیران) را بر عهده داشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان