Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از کمیته امداد استان تهران، حمیدرضا شیران با اشاره به اینکه کمیته امداد استان تهران آمادگی دریافت نذورات مردم در عید قربان را دارد، بیان کرد: ۴۴ اداره کمیته امداد، ۱۰۶ مرکز نیکوکاری و مصلی های نماز عید قربان نذورات مردم را دریافت می کنند.

وی به پایگاه های که در آنها ذبح گوسفند انجام می شود اشاره کرد و افزود: در کلان شهر تهران ۶ پایگاه و ۱۱ شهرستان استان تهران نیز ذبح گوسفند انجام می دهند که این ادارات از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه(۲۱مرداد ماه) همزمان با عید سعید قربان آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان تاکید کرد: هر فردی که یک راس گوسفند برای ذبح به پایگاه های انتخابی کمیته امداد اهدا کند، یک راس گوسفند دیگر با همکاری کمیته امداد و خیران (جمعا دو گوسفند) به نیت آن شخص قربانی و گوشت آنها بین نیازمندان توزیع می شود.

شیران تاکید کرد: با توجه بانک اطلاعاتی نیازمندان، تلاش می کنیم کلیه نذروات اهدایی مردم به ویژه گوشت قربانی را در همان ساعات اولیه به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

وی همچنین با اشاره به روش‌های غیرحضوری دریافت نذورات قربانی تصریح کرد: مردم نوع‌دوست استان تهران می‌توانند از طریق شماره تلفن ۷۳۵۵(کد ۱۴)، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و کد دستوری #۰۲۱۱۸۸۷۷* برای شرکت در این طرح استفاده کنند.

آدرس های محل ذبح گوسفند در پایتخت شامل:

۱-اداره کل کمیته امداد استان تهران واقع در خیابان دماوند، بعد از ایستگاه آیت، حدفاصل ایستگاه داریوش و تهرانپارس، جنب بوستان مهرنامی پلاک۲۹۳ .

  ۲-اداره کمیته امداد منطقه ۵ واقع در جنت آباد جنوبی، چهار راه سمرقند، بولوارلاله غربی، کوچه معنوی، بن بست اول

۳- اداره کمیته امداد منطقه ۶و ۷ در سه پایگاه شامل؛ خیابان بهشتی، ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره)، درب جنوبی.

۴- چهارراه ولی عصر، خیابان مظفر جنوبی، نرسیده به خیابان انقلاب

۵- میدان سبلان، ضلع جنوبی میدان، مرکز خدمات شهرداری ناحیه ۵

۶- اداره کمیته امداد منطقه ۹و ۲۱ واقع در اتوبان آزادگان(شمال به جنوب) بعد از ورودی احمد آباد مستوفی، مرکز خرید دام شهرداری.

گفتنی است شهروندان می توانند ذبح گوسفند را در شهرستان های رودبار قصران، ری، قرچک، پاکدشت، ورامین، شهریار، دماوند، شهرقدس، رباط کریم و فیروزکوه نیز انجام دهند.

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی پایتخت شماره تلفن شهر تهران شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگارن ضمن تبریک فرارسیدن هفته هلال احمر اظهار کرد: یکی از مطالبات مردمی محور ساحلی شهرستان تنگستان ایجاد یک پایگاه امدادی بود که با مشارکت خیر این مهم امروز در اولین روز از هفته هلال احمر با حضور خانواده کمالی خیر محترم و مسؤلین منطقه کلنگ زنی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: با درایت و برنامه ریزی های رئیس جمعیت هلال احمر ناوگان خودروی و لجستیکی هلال احمر نیز تجهیز شده است که این موضوع در ارائه هرچه بهتر خدمات امدادی به مردم نقش مؤثری دارد.

ایزدپناه با اشاره به اهدا زمین توسط خانواده کمالی، خیر گرامی گفت: ما در انجام مأموریت‌های محوله خود بویژه در توسعه زیرساختی پایگاه‌ها قدردان این خیران عزیز هستیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد پایگاه‌های امداد و نجات در استان خاطرنشان کرد: همکاران ما در معاونت امداد و نجات با بررسی‌های تخصصی و میدانی خود در صدد پوشش بیشتر و اخذ مجوز گسترش و افزایش پایگاه‌های امدادی در استان هستند که امیدواریم سازمان‌های همکار نیز در این مسیر ما را همراهی کنند.

گفتنی است محور مواصلاتی دلوار - دیر یکی از محورهای پرتردد و همچنین در حاشیه دو بندر تجاری و صیادی قرار دارد.

کد خبر 6099310

دیگر خبرها

  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • کلاهبرداری میلیاردی با شگرد نفوذ در سفارتخانه‌ ها و اخذ ویزای کشورهای اروپایی
  • کلاهبرداری با اخذ ویزا
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • تهرانی‌ها هشدار امروز هواشناسی را جدی بگیرند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم