Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پس از پایان فصل و به دنبال نارضایتی نیمار و اختلافش با مالکان متمول پاریس سن ژرمن خبرهای ضد و نقیض مبنی بر ترک پاریس از سوی این بازیکن به گوش می‌رسید.

ابتدا باشگاه بارسلونا علاقه خود را مبنی بر بازگشت این ستاره برزیلی به نیوکمپ اعلام نمود اما باشگاه فرانسوی اعلام کرد تنها در صورت پرداخت مبلغی که نیمار را خریداری کرده است حاضر به فروش این بازیکن به بارسلوناست، با این وجود خبرهای ضد و نقیض در مورد مذاکذات دو باشگاه به گوش می‌رسید تا اینکه در روزهای گذشته خبرهای مبنی بر مذاکره باشگاه رئال مادرید با سران پاریس برای جذب نیمار به گوش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سرانجام سران پاریس سن ژرمن شرایط فروش نیمار به بارسلونا را اعلام نمودند، این باشگاه در پیشنهاد خود به آبی‌واناری‌ها اعلام کرده که در ازای فروش نیمار به بارسلونا خواهان کوتینیو و نلسون سمدو بعلاوه مبلغ 50 میلیون یورو می‌باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا نیمار کوتینیو سمدو پاریس سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی پارا قایقرانی آبهای آرام کشورمان با ترکیب ۴ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان و انتخای المپیک پاریس شد. این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌ پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

سید مرتضی توکلی داور بین‌المللی آبهای آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ یک جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی پاراکانو جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در سگد مجارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6096886

دیگر خبرها

  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!