Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@19:22:28 GMT

کسب 14 مدال توسط دانش‌آموزان ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۰۲۱۱

عنایت سالاریان معاون مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: دانش‌آموزان ایرانی در المپیادهای جهانی «کامپیوتر» و «نجوم و اخترفیزیک» موفق به کسب 14 مدال رنگارنگ شدند.

وی ادامه داد: در المپیاد نجوم و اخترفیزیک دانش‌آموزان 7 نقره و 3 برنز کسب کردند و در المپیاد کامپیوتر یک طلا و 3 نقره به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاریان اضافه کرد: در المپیاد نجوم و اخترفیزیک، دانیال جلائیان سامانی، علیرضا حیدری، پانیذ حلواچی، امیر محمد مارشال، علی مهربانی، مهیار دست‌مزدی و آریا همتیان موفق به کسب مدال نقره و همچنین راستین رسولی، علیرضا کریمی و حمیدرضا یعقوبی موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی افزود: در المپیاد کامپیوتر مهدی جعفری راویز موفق به کسب مدال طلا و ارشیا سلطانی، کسری مظاهری و سید مهرشاد میرمحمدی موفق به کسب مدال نقره شدند.

معاون مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: امسال در المپیاد کامپیوتر، تیم دانش‌آموزان ایران چهارم شد و این در حالیست که رتبه ایران در سال گذشته 14 بود؛ در المپیاد نجوم و اخترفیزیک هم رتبه ایران در سال گذشته اول بود که هنوز نتیجه اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: المپیاد جهانی «کامپیوتر» از 13 تا 20 مرداد در آذربایجان و المپیاد جهانی «نجوم و اخترفیزیک» از 10 تا 20 مرداد در مجارستان در حال برگزاری است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تارا درویشی وزنه بردار دسته ۶۴ کیلوگرم استان همدان موفق شد در حرکات یک ضرب و دوضرب و مجموع سه نشان طلا را به خود اختصاص دهد.

درویشی حدنصاب ورودی تیم ملی نوجوانان را هم کسب کرد.

مهسا قیاسی وزنه‌بردار دسته ۵۵کیلوگرم استان همدان هم در یکضرب، دوضرب و مجموع موفق به کسب سه نشان نقره و سکوی دوم مسابقات شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت به میزبانی سالن امام علی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم