Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:03:51 GMT

«ریشه»؛ سوررئالی سینمایی در نمایش خانگی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۰۳۵۸

«ریشه»؛ سوررئالی سینمایی در نمایش خانگی

فیلم سینمایی سوررئال ریشه اولین فیلم موسیقیایی کشور مملو از اسرار و رموز فلسفی، ادبیاتی در دنیایی متوهم است.

این فیلم امروز شنبه ۱۹ مرداد ماه در سایت فیلیمو منتشر می‌شود و نسخه فیزیکی آن روز شنبه ۲۶ مرداد ماه توسط خانه موسیقی ایران پخش خواهد شد.

پژمان واثقی، نسترن ابراهیم زاده، علیرضا راهب، امیر منتظری، امیر توسلی، زهرا سجادی، رضا اکبری، مهرداد شاهرویی، حنانه صادقی تهرانی، زهرا صادقی تهرانی، شهرام رضایی فرد، حبیب موسوی، مهدی عباسی، عباس فتوت رئوف، یاشار فغانی، نسیم آقازاده، سید مرتضی حمیدزاده، سحر تاتاری، مرتضی مفاخری، محیا فاضلی، کیمیا قاانی، سپینود فهیم هاشمی، جمشید مقیم، مهدی و محمد معصومی بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیلم سینمایی سوررآل «ریشه» از اشعار مولانا، شهرام شیدایی، فرشید حسینی، امیر منتظری، زبیده حسینی، حسین دیلم کتولی، مینا اتحادی، دکتر نسرین زوار، شکوفه جباری، محیا فاضلی، رژین نظری، فرشته جباری، علیرضا راهب، شهرام رضایی فرد، حبیب موسوی، ثمین رضوی، مهدی عباسی، عباس فتوت رئوف، یاشار فغانی، سید مرتضی حمیدزاده بهره‌برداری شده است.

عوامل این فیلم عبارتند از: فیلمبرداران: سعید همتیوند، کیوان شعبانی و محمد ناصری، تدوین و اصلاح رنگ: پژمان واثقی، گریم: نسترن ابراهیم زاده، مترجمین به انگلیسی(زیرنویس): سعیده آتین و زینب کهن، تیتراژ: محمد حسین بختیاری، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را ویژه انتشار در نمایش خانگی تولید کند.

به گزارش همشهری آنلاین، به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد