Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:26:22 GMT

آغاز رسمی مرحله آخر اردوی اروپایی تیم ملی بسکتبال

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۰۴۲۳

آغاز رسمی مرحله آخر اردوی اروپایی تیم ملی بسکتبال

مرحله پایانی اردوی اروپایی تیم ملی بسکتبال ایران از روز شنبه رسما آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال که هفته قبل از روسیه به یونان سفر کرد، ​ ابتدا پنجشنبه ۱۷ مرداد در مسابقه‌ای دستگرمی (غیر رسمی) با یونان روبرو شد و ۸۲ - ۶۹ از این تیم شکست خورد. ملی پوشان ایران از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شنبه به وقت تهران با مجارستان روبرو می‌شوند و از ساعت ۲۱:۰۰ یکشنبه به مصاف یونان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی بسکتبال که پیش از این دو مرحله اردوی دیگر در پرتغال و روسیه داشت و در پنج دیدار تدارکاتی مقابل رقبای خود به پیروزی رسید، ۲۲ مرداد به ایران باز می‌گردد تا بعد از یک هفته استراحت و تمرین در تهران به چین اعزام شود. نماینده کشورمان ابتدا در مسابقات تدارکاتی به میزبانی چین شرکت می‌کند و برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۹ در چین می‌ماند.
تیم ملی بسکتبال کشورمان در گروه سوم جام جهانی با اسپانیا، ​ تونس و پورتوریکو همگروه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي بسكتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی