Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از ایحاء؛ طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، علیرضا کاوند به سمت سرپرست معاونت پژوهشی این دانشگاه منصوب شد. وی پیش از این مسئولیت معاون دانشجویی دانشگاه را عهده‌دار بود. متن حکم صادرشده از سوی رئیس دانشگاه به شرح زیر است:   جناب آقای دکتر علیرضا کاوند، زیدعزه؛
با صلوات بر محمد(ص) و آل‌محـمد(ص)، با عنایت به بند «ب» از ماده ۵ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، جنابعالی را به عنوان «سرپرست معاونت پژوهشی» دانشگاه منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با تلاش و اهتمام مدیرانه و دلسوزانه خود، موجبات ارتقاء و تعالی امور پژوهشی را در سطح مطلوب و مورد انتظار جهت تحقق هر چه بهتر اهداف دانشگاه فراهم کنید.
بدون‌شک انوار مقدس قرآن کریم و عنایات معصومان(ع) در راه تحقق اهداف بلند دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، راهنما و مددکار بوده و تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترم در خدمت به کلام‌الله مجید را قرین توفیق خواهد گرداند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه دانشگاه علوم و معارف قرآن نقیب کاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف گفت: در این دوره از آزمون، ۲۰ نفر از بانوان و ۶۰ نفر از آقایان در رشته‌های حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن با یکدیگر به رقابت پرداختند.   حجه الاسلام حسین مصلایی افزود: قبول شدگان تیرماه مصاحبه شفاهی خواهند داد که در صورت قبولی به آنها،مدرک سطح ۲ قرآن معادل لیسانس تقدیم خواهد شد.   وی بیان کرد: این آزمون یکی از آزمون‌های تخصصی و دشوار قرآن کریم است که حافظان در آن معلومات و تسلط خود بر مفاهیم، معانی و تفاسیر قرآن را به معرض سنجش می‌گذارند

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • تحقق سند تحول آموزش و پرورش جدی گرفته شود
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)