Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان‌های سراسر کشور در دوره‌ای ۴ روزه یک پودمان آموزشی را در خصوص نظارت قضایی بر فضای مجازی، امور اقتصادی، اجرای احکام کیفری و نظارت بر زندان‌ها، حقوق عامه و حقوق شهروندی و امور امنیتی گذراندند. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پودمان آموزشی ویژه دادستان‌های سراسر کشور در راستای ارتقای افزایش دانش قضایی به همت مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به مدت 4 روز از تاریخ 98/05/15 لغایت 98/05/18

در استان قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارت بودند از:

" نظارت قضایی بر فضای مجازی "، " نظارت قضایی بر امور اقتصادی"، " مدیریت اجرای احکام کیفری و نظارت بر زندان‌ها "، " حقوق عامه و حقوق شهروندی "، " مدیریت نظارت بر ضابطان "، " مدیریت و کنترل بر عملکرد‌ " و " نظارت قضایی بر امور امنیتی "

این پودمان زیر نظر اساتید آقایان دکتر جاویدنیا، دکتر مسعودی‌مقام، حجت‌الاسلام والمسلمین عابدی، عتباتی، دکتر احمدی موحد، نوبری و امیری اصفهانی تشکیل شد و در حاشیه برگزاری پودمان‌ آموزشی جمعی از دادستان‌های سراسر کشور با آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین‎ دیدار کردند.

جانشین فرمانده ناجا: حدود برخی جرایم در فضای مجازی هنوز مشخص نشده استانتقاد تعزیرات از رهابودن آگهی‌ها در فضای مجازی: کدام مرجع باید به فروش شهاب‌سنگ میلیاردی نظارت کند؟بررسی پیش‌نویس سند پیشگیری از جرایم فضای مجازی در دستور کار شورای عالی فضای مجازیمنتظری: آقایان قبل از قطعی شدن تصمیمات قضایی، وضع فضای مجازی را اصلاح کنیداحضار 3468 مجرم در ایام نوروز به پلیس تهران/افزایش 90 درصدی وقوع جرم در فضای مجازی

انتهای پیام/

R1397/P1014142/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دادستان کل کشور قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستان کل کشور قوه قضائیه دادستان کل کشور قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم

حیدریان فر گفت:دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر مشاور و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با چالش‌های نوجوانان در شهر‌های جنوبی کشور اظهار داشت: متاسفانه در جنوب کشور به دلیل بدی آب و هوا والدین بیشتر ساعت‌های روز را با فرزندان خود در خانه سپری میکنند و فضای مناسب برای بازی را ندارند و همین مسئله باعث میشود که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را با فضای مجازی پر کنند.

متاسفانه دنیای مجازی هم نمایانگر دنیای پر زرق و برقیست که با دنیای واقعی تفاوت زیادی دارد و کودکان و نوجوانان هم به انداره بزرگسالان توانایی درک این موضوع را ندارند.

وی افزود: دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر ادامه داد: بهترین راه حل ایجاد فضای بیشتر برای بازی و فعالیت کودکان و نوجوانان است. فضا‌های سرپوشیده‌ای که به دور از گرما و آلودگی باشند که بچه‌ها بتوانند مقداری از زمان خود را به فعالیت در مکان‌های مناسب بپردازند.

حیدریان فر با اشاره به دوزبانه بودن کودکان در شهر‌های جنوبی کشور هم گفت که این امر میتواند بر کیفیت یادگیری و تعامل کودکان تاثیر بگذارد که بهترین راه حل همگام و هماهنگ بودن محتوای آموزشی با فرهنگ آن قومیت باشد.

دیگر خبرها

  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی