Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صالحی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک در پاسخ به مطالب درج شده در برخی از شبکه‌های مجازی مبنی بر "حذف کلمه " شهید" از تابلو‌های معابر شهری" با بیان توضیح فوق اظهار داشت: تمامی تابلو‌های دیوار کوب مسیر که توسط اداره زیباسازی شهرداری منطقه یک در ابتدای خیابان و کوچه‌ها نصب شده مزین و متبرک به کلمه و نام "شهید" است و تنها تعداد انگشت شمار از تابلو‌های هدایت مسیر که قدیمی بوده و توسط پیمانکار ترافیک بیش از ۵ سال پیش برای راهنمایی بیشتر شهروندان به صورت پرچمی نصب شده فاقد کلمه"شهید" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با اشاره به این مطلب که تصاویر خبر منتشره مربوط به ناحیه ۲ بوده که شهردار این ناحیه فرزند شهید است، تاکید کرد: مدیریت شهری منطقه یک بر حفظ و صیانت از نام و یاد شهیدان تأکید داشته و اماکن و معابر سطح منطقه را با مزین شدن به نام شهدا متبرک می‌داند.

او در ادامه افزود: به طور قطع ایثارگری‌ها و فداکاری شهیدان و خانواده معزز ایشان نگهدارنده انقلاب اسلامی و آرمان‌های دفاع مقدس است و مزین کردن معابر به نام این عزیزان کمترین اقدام مدیریت شهری است.

صالحی گفت: ۴۰۹ معبر در این منطقه متبرک به نام شهید است که برای این معابر بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ تابلو دیوارکوب و ۱ هزار تابلو ترافیکی نصب شده که تعداد انگشت شمار از این تابلو‌ها بدلایل مختلف فاقد کلمه "شهید " است که با پیگیری‌های انجام شده و حسب دستور شهردار منطقه یک تمامی معابر پایش و این موارد شناسایی و رفع شده است و این موضوع می‌تواند در سایر نقاط شهر نیز تکرار شده باشد که شهروندان می‌توانند به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک افزود: در وضعیت کنونی که همگی نیازمند همدلی و همکاری هستیم ایجاد فضا‌های اینچنینی مشکلی را حل نمی‌کند و همه ما می‌دانیم که هرچه داریم از برکت خون شهداست.

انتهای پیام/

۴۰۹ معبر منطقه یک تهران متبرک به نام شهدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع

سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به طرح جامع شهر اصفهان گفت: محدوده شهر، ارتفاعات و کاربری‌ها، از جمله موضوعات اساسی و کالبدی است که در این طرح پیگیری می‌شود.

سعید صادقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرایندهای اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای در ۱۴۰۳ اظهار کرد: تمام این فرایندها در راستای تسریع و تسهیل پاسخگویی به متقاضیان و اربابان رجوع است، همچنین سیاست‌گذاری‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود، بتواند به فرایند پاسخگویی کمک کند.

وی با بیان اینکه این اداره کل سعی دارد در چند حوزه ورود پیدا کند، افزود: اولین موضوع این است که بتوانیم کارشناسان مناطق را به لحاظ سطح علمی و فنی به‌روز نگه داریم تا بتوانند به‌درستی و بر اساس ضوابط، پاسخ متقاضیان را در کمترین زمان بدهند؛ در این راستا کلاس‌های آموزشی پیش‌بینی شده است تا بتوانیم این کار را انجام دهد.

سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح‌هایی که بتواند طرح تفصیلی و توسعه شهری را غنی از اطلاعات کند و موجب شود تا کاربر منطقه و شهروند از طریق سامانه شهرسازی الکترونیک به حداکثر اطلاعات مدنظر دستیابی پیدا کند و از برداشت‌های سلیقه‌ای و کندی روندی پاسخگویی جلوگیری کند، گفت: طرح جامع برای آینده شهر اهمیت زیادی دارد، با توجه به قرارداد اخیر اداره کل راه و شهرسازی با مشاور طرح جامع، شهرداری نیز به‌عنوان مصرف‌کننده می‌تواند در این طرح اثرگذار باشد.

صادقانی ادامه داد: شهرداری اصفهان به این حوزه ورود کرد و کمیته‌های تخصصی در معاونت شهرسازی تشکیل شد، همچنین پیگیری می‌شود تا موارد مدنظر شهرداری توسط اداره کل راه و شهرسازی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه محدوده شهر، ارتفاعات و کاربری‌ها، از جمله موضوعات اساسی و کالبدی است که در این طرح پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در زمان مقرر و بر اساس قول‌های مشاور، خروجی‌های این طرح را داشته باشیم.

کد خبر 749160

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری