Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@04:27:58 GMT

برخورد پژو 405 با درخت در جاده اهواز - اندیمشک

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۰۸۶۰

برخورد پژو 405 با درخت در جاده اهواز - اندیمشک

علی تراب پور امروز در گفت و گو با خبر نگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد:امروز 19 مرداد ماه سال جاری ساعت 2 و 14 دقیقه بامداد، طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، برخورد خودرو پژو 405 با درخت اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه در محور اهواز - اندیمشک اتفاق افتاده بود، گفت: نیرو های عملیاتی و امداد و نجات سریعا با دو دستگاه خودرو اطفای حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  افزود: خودرو پژو در حین حرکت، به علت سرعت زیاد و عدم کنترل راننده به درخت برخورد و همچنین راننده خودرو در اثر این حادثه مصدوم و درون اتاقک خودرو گرفتار و قادر به خارج شدن از داخل خودرو نبود.

او بیان کرد: آتش نشانان، با ایمن سازی محل حادثه و نصب علایم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از ابزار تخصصی، راننده را با احتیاط کامل از داخل خودرو خارج کردند و به امدادگران اورژانس برای انجام مراحل درمان تحویل دادند.

تراب پور در پایان افزود: ماموران آتش نشانی خودرو را به وسیله جرثقیل به حالت اولیه برگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برخورد آتش نشانی تصادف اهواز پژو 405 اندیمشک برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد