Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی، در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل گرمی با بیان این‌که توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان پرتلاش هم‌چنان ادامه دارد گفت:در چهارماه نخست سال جاری بیش از 42 هزارتن کالا در شهرستان گرمی جابه‌جا شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، صدیف فرمان  نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های مسافربری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این شهرستان را در قالب طرح تابستانی راهداری یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده بیش از 30 هزار نفر مسافر نیز جابه‌جا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی حفظ و نگهداری حریم راه را خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: با فعالیت‌های شبانه‌روزی گشت‌های راهداری از 28 مورد تجاوز به حریم و ساخت وساز غیرمجاز با قاطعیت جلوگیری شده و 16 عدد تابلوی غیرمجاز نیز در محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی برچیده شده است.

فرمان رنگ‌آمیزی 83 متر سرعت‌کاه، نیوجرسی و 50 عدد گارد بلوک، شستشوی مستمر علائم، تابلوها و ابنیه فنی را از دیگر اقدامات چهارماه گذشته اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی عنوان کرد و افزود: در جهت افزایش ایمنی محورها و کاهش تصادفات گشت‌های مشترک راهداری و پلیس راه به‌صورت تلفیقی در جاده‌های شهرستان گرمی مستقر شده‌اند.

وی گفت: راهداران سخت کوش مغان در قالب چهار اکیپ مشغول شن‌ریزی و بهسازی راه روستایی گرمی به هادی بیگلو، تیغ‌زنی و کانال زنی محورهای بخش مرکزی، موران و انگوت هستند. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری اردبیل توزیع لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر