Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت از دستگیری سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت: سه نفر از سارقان با کمک مردم و پلیس دستگیر و مابقی سارقان هم فراری شدند که با تلاش شبانه روزی بازپرس شعبه اول دادسرای این شهرستان و نیروی انتظامی، چهار نفر دیگر نیز در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 17:26 - 19 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۵۶۲

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حسینعلی ایزد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت از دستگیری سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان شبانه با استفاده از سلاح گرم و پس از ضرب و شتم چوپانان قصد سرقت ۲۰۰ راس گوسفند را داشتند که با حضور به موقع مردم و پلیس، ناکام ماندند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت افزود: سه نفر از سارقان با کمک مردم و پلیس دستگیر و مابقی سارقان هم فراری شدند که با تلاش شبانه روزی بازپرس شعبه اول دادسرای این شهرستان و نیروی انتظامی، چهار نفر دیگر نیز در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: در آستانه عید سعید قربان، از نیروی انتظامی خواسته ایم تعداد گشت زنی‌های خود در مناطق مختلف به ویژه روستا‌ها و مراتع این شهرستان را بیشتر کنند.   بیشتر بخوانید:   رونق تولید در کارخانه فرآوری زیتون در شهرک صنعتی مینودشت/ ۶۰ نفر مشغول به کار شدند   کشف و معدوم سازی هزار و ۲۰۰ لیتر شیر و فرآورده‌های لبنی فاسد در بازرسی از یک کارگاه خانگی غیرمجاز / ۲ متهم دستگیر شدند   دوخت ۵۰۰ دست لباس ترکمنی برای هموطنان سیل زده استان گلستان   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان قضایی سلاح دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت

(تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • (تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان