Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@13:48:07 GMT

(تصاویر) دخترانی که از کودکی مدل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۱۰۴۹

(تصاویر) دخترانی که از کودکی مدل می‌شوند

صنعت مدل سازی دختران خردسال در چین انتقادات زیادی را در پی داشته است.

به گزارش فرارو، این مدل های کودک در هفته های مد که در پکن برگزار می شود شرکت می کنند و والدینشان نیز آنان را به شرکت در این رویدادها تشویق می کنند اما در مقابل فعالان دفاع از حقوق کودکان نسبت به سوءاستفاده جسمی از این کودکان هشدار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار پوشاک کودکان در چین نسبت به سایر بخش های لباس در حال رشد است که بخش قابل توجهی از این بازار را کودکان مدل تبلیغ می کنند.

مدل های کودک در چین گاهی در یک مراسم بیش از 100 تغییر لباس می دهند و اغلب باید از صبح تا شب کار کنند که این امر موجب شده تا کارشناسان سلامت روان نسبت به فرسودگی جسمی و پیامدهای عاطفی طولانی مدت برای آنان هشدار دهند.

این دختربچه ها با تشویق والدینشان در مدارس مدلینگ پکن ثبت نام می کنند به امید اینکه در آینده وارد صنعت مد شوند.

مدتی پیش یک زن کودک سه ساله خود را که در یکی از مدارس مدلینگ فعالیت می کرد به دلیل رعایت نکردن قوانین با لگد مورد ضرب و شتم قرار داد. ویدئوی این اقدام زن چینی انتقادات زیادی در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

در چین والدینی که علاقمند به ثبت نام فرزندانشان در مدارس مدلینگ هستند کم نیست و هفته های مد کودکان در پکن با استقبال زیادی همراه بوده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مدلینگ دختران کودکان چین لباس پکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، نمایش «گروفالو» اقتباسی از کتابی با همین عنوان از نویسنده انگلیسی به نام «جولیا دونالدسون» است؛ این قصه را این‌بار، بهرام جلالی‌پور بصورت نمایشنامه بازنویسی کرده و آرش شریف‌زاده، کارگردانی کرده است.

در نمایش گروفالو، پدر ومادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شدند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می‌فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه موش می‌آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود، اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی
  • غرق شدگی کودکی تیرانی در کانال آب
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • هشدارها نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه
  • تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم
  • التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»