Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:27:51 GMT

خبرنگاران دیده‌بانان جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۱۰۶۵

خبرنگاران دیده‌بانان جامعه هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمدرضا اسحاقی در آیین تجلیل از خبرنگاران، این قشر از جامعه را مجاهدان و ایثارگران عرصه روشنگری و اطلاع‌رسانی دانست که با جوهره جان خویش و با علاقه و تحمل مرارت‌ها، به آگاهی بخشی جامعه همت می‌گمارند.
این مقام ارشد انتظامی از خبرنگاران به عنوان دیده‌بانان جامعه یاد کرد و افزود: خبرنگاران، تنها کسانی هستند که با نگاه ظریف و دقیق خود می‌توانند مشکلات اجتماع را رصد کرده و در انتقال آن‌ها به مسؤولان و دستگاه‌های مختلف تاثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به سفر سالانه هزاران نفر مسافر و گردشگر به گیلان و همچنین افزایش حجم ورود خودرو به استان تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در زمینه کاهش تصادفات و تلفات، در ۴ ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۲۲ درصدی آمار تلفات انسانی در تصادفات جاده‌ای و همچنین کاهش ۸ درصدی در کل تصادفات به وقوع پیوسته در معابر برون شهری را شاهد بودیم.

سردار اسحاقی با بیان اینکه ۷۲ درصد جان باختگان تصادفات در سال گذشته موتورسواران و عابران پیاده بودند، ادامه داد: برای کاهش این تلفات قریب به ۱۵ هزار نفر موتورسوار در قالب برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک به صورت چهره به چهره تحت آموزش قرار گرفتند و حدود ۷ هزار کلاه ایمنی به آن‌ها اهداء شده است.

این مقام انتظامی تصریج کرد: در ۴ ماهه نخست امسال ۲۲ طرح تشدید مقابله با سرقت در سطح گیلان اجرا شد که در این راستا ۵۴۸ سارق حرفه‌ای که اکثر آن‌ها غیربومی بودند، دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.

او به شناسائی و انهدام ۱۰ باند حرفه‌ای جعل و کلاهبرداری در پوشش شرکت‌های هرمی در ۴ ماهه نخست سال ۹۸ اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا ۶۹۴ پرونده کلاهبردای کشف و ۵۸۹ نفر کلاهبردار دستگیر شده‌اند.

سردار اسحاقی تعداد تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ۴ ماه نخست سال جاری را ۴۰۳ هزار و ۴۴۰ تماس عنوان کرد و افزود: به ۲۱۰ هزار و ۴۴۰ تماس شهروندان از طریق راهنمایی و ارشاد رسیدگی شده و ۱۹۳ هزار تماس نیز به عملیات پلیسی منجر شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان به کشف بیش از ۸۰ درصد جرائم در فضای مجازی که به پلیس گزارش شده اشاره داشت و خاطرنشان کرد: بیشتر متهمان اینترنتی دستگیر شده در مقطع سنی بین ۲۶ تا ۳۵ سال هستند که لازم است خانواده‌ها دقت و نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تجلیل و اهداء لوح تقدیر به خبرنگاران برگزیده، از تمامی خبرنگاران حاضر در این نشت تقدیر شد.

انتهای پیام/آ

سردار اسحاقی از خبرنگاران گیلانی تجلیل کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خبرنگاران روزخبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان

ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای دو پراید، سه پژو ۴۰۵، تیبا و تریلی در آزادراه زنجان- قزوین موجب مصدومیت ۲۳ نفر شد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در تصادف زنجیره‌ای امروز در ۱۰۰ متری عوارضی زنجان در مسیر شمالی به وقوع پیوست.

وی گفت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

تقی‌لو افزود: پس از ارزیابی اولیه چهار خانم و یک آقا به بیمارستان موسوی منتقل و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادفات تهران در هفته گذشته
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند