Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شمار کشته شدگان رانش زمین ناشی از باران‌های موسمی در شرق میانمار به ۳۴ نفر افزایش یافت. این در حالی است که تلاش نیرو‌های امدادی برای یافتن افراد مفقود شده ادامه دارد.

خبرگزاری فرانسه از زبان یک مقام محلی گزارش داد: ما ۳۴ جسد را کشف کرده‌ایم و جستجو‌ها برای یافتن اجساد کشته شدگان همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات میانمار معتقدند بیش از ۸۰ نفر همچنان در شمار مفقود شدگان قرار دارند. تیم امداد و نجات شب گذشته در حال جستجو برای یافتن اجساد کشته شدگان بودند و تلاش‌ها برای یافتن افراد زنده و کشف اجساد از میان گل و لای ادامه داشت.

یکی از ساکنان این مناطق گفت دو نفر از دخترانش و پنج نفر از دیگر بستگانش در شمار مفقود شدگان قرار دارند و تنها او موفق شده زنده بماند؛ چرا که او تنها چند دقیقه زودتر خانه را ترک کرده بود تا از نزدیک شاهد جریان سیل باشد.

تیم امداد صبح امروز شنبه نیز اجساد کشته شدگان را در داخل پلاستیک و در پشت کامیون قرار دادند. حدود ۸۹ هزار نفر در پی سیل‌های چند هفته اخیر آواره شده‌اند؛ طبق اعلام دفتر سازمان ملل در امور انسان دوستانه، بسیاری از آن‌ها آماده هستند تا به خانه‌های خود بازگردند.

ویتنام نیز این هفته سیل سنگینی را تجربه کرد و دست کم هشت نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند | ویدئوی جست و جوی امداگران برای یافتن اجساد
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو