Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:51:44 GMT

تکواندو نونهالان جهان؛ دختران ایران قهرمان شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۱۵۲۲

تکواندو نونهالان جهان؛ دختران ایران قهرمان شدند

در پایان چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان تیم ملی ایران در بخش دختران قهرمان شد و در مجموع نیز روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

به گزارش "ورزش سه" از مهر، این دوره از مسابقات چهارشنبه گذشته با حضور  تکواندوکار از  کشور به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شد که در نهایت عصر امروز با قهرمانی ایران و روسیه در دو بخش دختران و پسران به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تیم‌ملی تکواندو کشورمان در بخش دختران توانست مقتدرانه با کسب ۶مدال طلا، یک نقره و ۸۱۸ امتیاز سکوی قهرمانی جهان را فتح کرده و پسران نیز با یک مدال طلا، یک نقره، ۴ برنز و ۲۸۷ امتیاز نایب قهرمان جهان شدند.

 

دختران توانمند کشورمان توانستند مقتدرانه با کسب ۶ مدال طلا، یک نقره و ۸۱۸ امتیاز سکوی قهرمانی را پس بگیرند و برای سومین مرتبه کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند. تیم تایلند با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۳۶۶ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم کره جنوبی با ۳ نقره، یک برنز و ۱۹۷ امتیاز عنوان سومی را کسب کرد. تیم‌های ترکیه و آمریکا در رده چهارم و پنجم قرار گرفتند.

در گروه پسران نیز نمایندگان ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره، ۴ برنز و ۲۸۷ امتیاز سکوی نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند؛ تیم روسیه با ۴ مدال طلا، ۲ نقره، یک برنز و ۶۴۹ امتیاز قهرمان شد و تیم اوکراین با ۲ مدال طلا و ۲۷۰ امتیاز عنوان سومی را کسب کرد. تیم‌های تایلند و چین تایپه به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

 

در پایان این رقابت‌ها با اعلام کمیته برگزاری مسابقات، اعظم درستی به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب شد و ساناز عباس پور عنوان فنی‌ترین بازیکن را به نام خود ثبت کرد.

 

اسامی مدال آوران این رقابت‌ها:

طلا: زهرا زرین نعل – مبینا بخشی‌نژاد – مبینا نعمت زاده - ساناز عباس‌پور - پونه جعفرصالحی - پرنیا سلمانی - ابوالفضل عباسی

نقره: ستایش قهرمانی - امیرحسین نوروزی

برنز: پویان جعفرصالحی – امیرحسین متاجی – محمدمهدی طاهرخانی – امیرحسین ملکی

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد