Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@12:16:42 GMT

آغاز پروازهای برگشت حجاج از ۲۵ مرداد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۱۸۹۸

به گزارش روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در عملیات بازگشت، بیش از 88 هزار حاجی در مدت 23 روز از دو فرودگاه جده و مدینه به 19 استان کشور مراجعت خواهند کرد.

در طول زمان بازگشت، خانواده های حجاج می توانند با مراجعه به سایت حج هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به نشانی haj.iranair.com و با وارد کردن نام حاجی یا شماره کاروان، اطلاعات مربوط به  ساعت و روز بازگشت پرواز حجاج را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی هما، درمدت بازگشت حجاج به کشور، به صورت شبانه روز با شماره تلفن های 46625151 09121132540 و 09122997108 پاسخگوی سوالات در خصوص روز و ساعت پروازهای بازگشت ایران ایر است. 

همه ایستگاه‌های عملیاتی هما در استان های پروازی در زمان بازگشت حجاج پاسخگو خواهند بود. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دوشنبه شب منتظر بازی بارسا-والنسیا بود تا آبی و اناری ها امتیاز از دست بدهند ولی این اتفاق رخ نداد. اگر بارسا متوقف می شد، رئال با پیروزی شنبه برابر کادیز بدون توجه به دیگر نتایج قهرمانی اش مسجل می شد اما حالا رئال باید حریفش را ببرد و منتظر باشد بارسا نیز برابر خیرونا امتیاز از دست بدهد. 

بازی رئال ساعت 17.45 به وقت تهران است و بارسا از ساعت 20 به مصاف خیرونا می رود.

با توجه به در پیش بودن بازی حساس برگشت برابر بایرن در روز چهارشنبه، تردید هایی در مورد برگزاری جشن قهرمانی لالیگا وجود داشت ولی طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی، جشن مفصلی در میدان سیبلس مادرید با حضور هواداران برگزار شود. 

لازم به ذکر است که رئال دو سال پیش نیز شرایط مشابهی داشت و بعد از قطعی شدن قهرمانی و در حالی که چند روز بعد باید در بازی برگشت نیمه نهایی به مصاف سیتی می رفت، جشن قهرمانی گرفت.

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • نوری قزلجه: با زور گشت ارشاد دین حفظ نمی‌شود /موضوع لایحه حجاب هنوز در رفت و برگشت است
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد