Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کاویانی روز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سالن جلسات استانداری اضافه کرد: ۸۱ درصد از تسهیلات پرداخت شده اشتغال روستایی در بخش حمایتی و ۱۹ درصد نیز در بخش غیرحمایتی بوده است.
وی عنوان کرد: برای بهبود وضعیت اشتغال در روستاهای قم باید اعتبارات ابلاغی حمایت از ایجاد اشتغال پایدار روستایی افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین برای بهبود وضعیت تولید و اشتغال روستاهای قم باید جابه جایی اعتبارات ابلاغی قانون حمایت به صورت جدی در سطح استان عملیاتی شود.
کاویانی اضافه کرد: رشد و جهش اشتغال و تولید در روستاهای استان به نوبه خود نیازمند عدم ممنوعیت برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش در مناطق روستایی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:همچنین عدم پرداخت تسهیلات پرداخت ثابت در شهرهای زیر ۱۰ هزار تن و قبول محل آتی طرح به عنوان وثیقه دریافت تسهیلات نیز برای رشد اشتغال پایدار، در روستاهای استان ضروری می باشد.
کاویانی با اشاره به اعتبارات تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه گفت: ۲۴۳ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی استان در این رابطه بود که از این بین ۱۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به استان تخصیص داده شد.
وی با انتقاد از کمبود اعتبارات مشاغل خانگی گفت: در زمینه اشتغال خانگی امسال فقط ۵ میلیارد تومان به دو بانک عامل استان اعتبار ابلاغ شده که رقم بسیار ناچیزی است.
وی خاطرنشان کرد: در رابطه با اشتغال خانگی در بدترین شرایط باید ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به دلیل اهمیت و ظرفیت استان در این بخش اختصاص پیدا کند.
کاویانی گفت: سال ۹۸، ۱۱ میلیارد تومان پرونده افراد متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال خانگی به بانکهای استان معرفی شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در سال های ۹۶ و ۹۷، یکهزار و ۲۱۶ تن در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساماندهی شدند.
وی گفت:  از ابتدای تیرماه امسال ثبت نام و ساماندهی در طرح محیط کار واقعی به صورت سامانه ای انجام گرفته و تاکنون ۶۴ تن در آن ثبت نام کردند.
پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار قم برگزار و مباحث مربوط به اشتغال، احیای واحدی راکد و توسعه مشاغل خانگی و اشتغال روستایی در آن مطرح و تبادل نظر شد.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اشتغال اقتصاد مقاومتی سرمایه قم مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد