Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدا و سیما، شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران گفت: برای همه کسانی که کارت بانکی خود را به عنوان کارت سوخت معرفی کرده اند و یا درخواست المثنی کارت سوخت داده اند، کارت سوخت المثنی صادر شده که به تدریج در حال ارسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه پیگیری کارت المثنی

وی اضافه کرد:​ کسانی که تاکنون کارت سوخت المثنی خود را دریافت نکرده اند می‌توانند با مراجعه به سایت www.epolice.ir و وارد کردن پلاک خودرو، از وضعیت صدور کارت سوخت خودروی خود مطلع شوند و با کلیک بر روی شماره پیگیری داده شده، از سایت شرکت پست آخرین وضعیت ارسال کارت خود را پیگیری کنند.

رضایی گفت: برای همه افرادی که کارت بانکی خود را به عنوان کارت سوخت معرفی کردند کارت سوخت المثنی صادر شده است و با اولویت چهار کلانشهر تهران، اصفهان، تبریز و کرج برای مالکان خودرو‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه صدور کارت این افراد، هنگام دریافت تحویل می‌شود افزود: به مردم توصیه می‌کنیم که برای مطلع شدن از وضعیت کارت سوخت خود، هرچه زودتر حداقل یک بار از این کارت سوختگیری کنند تا هنگام محدود شدن کارت‌های جایگاه داران، دچار محدودیت نشوند.

اهداف الزامی شدن کارت سوخت

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران، ​هدف از الزامی شدن کارت سوخت شخصی را​، برنامه ریزی برای ارائه خدمت بهتر و جلوگیری از قاچاق سوخت دانست و گفت: هموطنان مطمئن باشند که هیچ محدودیتی در عرضه وجود نخواهد داشت و تا زمانی که مطمئن نباشیم همه مردم کارت سوخت دریافت نکرده اند این محدودیت برای آن‌ها مشکل ایجاد نخواهد کرد و همچنان کارت سوخت جایگاه داران گرچه به صورت محدودتر از قبل، فعال است.

بیشتر بخوانید: جزئیات دریافت کارت سوخت از طریق پست

آمار درخواست صدور کارت سوخت المثنی

وی با اشاره به اینکه هم اکنون درخواست صدور بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار کارت سوخت المثنی ثبت شده که طبق زمان بندی در حال تولید و پاکت گذاری و ارسال است اضافه کرد: همه جایگاه‌های سوخت کشور، هم اکنون قابلیت عرضه سوخت با کارت‌های شخصی را داراست و در طول سفر‌های تابستانی در شهر‌هایی که این محدودیت ایجاد شده، از کارت جایگاه داران استفاده خواهد شد.

به گفته رضایی  هیچ محدودیتی در صدور کارت سوخت جدید وجود ندارد و زیرساخت‌های خوبی ایجاد شده است که قابلیت صدور کارت به هر تعداد فراهم است.

اولویت تولید و صدور کارت سوخت

وی با بیان اینکه اولویت تولید کارت به ترتیب شهر‌هایی است که قرار است در آن‌ها محدودیت عرضه ایجاد شود افزود: در مرحله نخست، از ۲۰ مرداد ماه، استفاده از کارت سوخت شخصی در چهار کلانشهر تهران، اصفهان، تبریز و کرج الزامی می‌شود و در مرحله بعد و پس از حصول اطمینان از اینکه همه مردم کارت سوخت دارند، ​ در سایر کلانشهر‌ها و در مرحله آخر در سراسر کشور این طرح اجرا خواهد شد.

تکلیف افرادی که رمز کارت سوخت شان را فراموش کرده اند

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران در خصوص کارت‌های سوختی که رمزشان فراموش شده است نیز گفت:
افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند می‌توانند تا ۱۶ شهریور با مراجعه به جایگاه‌های سوخت و وارد کردن ۴ شماره پایانی کدملی فردی که نامش در پشت کارت سوخت به عنوان مالک قید شده است نسبت به تعویض رمز کارت سوخت خود اقدام کنند، اما بعد از این زمان (۱۶ شهریور)، این قابلیت غیرفعال خواهد شد.

رضایی همچنین به مالکانی که کارت سوخت دریافت نکرده اند توصیه کرد قبل از اقدام برای دریافت کارت سوخت المثنی، ​ به سایت www.epolice.ir مراجعه کرده و ببینند کارت سوخت آن‌ها در کدام باجه معطله ادارات پست وجود دارد چراکه بیش از ۵۰۰ هزار کارت هوشمند سوخت تولید شده در باجه‌های معطله پستی وجود دارد.

وی افزود: برای دریافت کارت سوخت المثنی، مالکان خودرو‌ها باید به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ مسعود محمدی روز شنبه در همایش روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: تکمیل سه تقاطع غیر همسطح شهدای غزه ، میدان جمهوری اسلامی و رجایی شهر کرج از مهمترین برنامه های عمرانی این کلانشهر در سال جاری است.

وی ادامه داد: راه اندازی خط اتوبوس تندرو کرج بین کمالشهر در غرب و شهرستان فردیس در جنوب شرقی کرج ، پروژه دیگر مدیریت شهری کرج برای تسهیل در رفت وآمد مردم است که تا 2 ماه آینده آماده بهره برداری می شود.

رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج گفت : این کلانشهر به عنوان اولین شهر کشور با خرید اتوبوس های برقی گام اساسی در جهت تحقق شعار سال و حمایت از دولت داخلی برداشت.

محمدی اظهار کرد: به تازگی ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی برای نخستین بار در کشور در کرج به کار گرفته شد که نقش موثری در خدمات مناسب به شهروندان و کاهش آلودگی زیست محیطی دارد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت : این کلانشهر نیز با اجرای پروژه های ملی مانند ساخت آزاد راه شهید سلیمانی و قطار شهری تاکنون در کمک به اقتصاد ملی به خوبی نقش آفرینی کرده و این فعالیت ها ادامه دارد.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش به پیگیری های شورای شهر کرج و مدیران استان البرز برای تعیین تکلیف املاک قولنامه ای و آرای تخریب املاک اشاره کرد و افزود: طی ماههای اخیر ۲ هزار پرونده ملکی دارای رای تخریب برای افزایش رضایتمندی شهروندان کرجی تعیین تکلیف شده است.

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت : در بخش درآمدها نیز میزان بودجه کرج از ۴۴ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ اکنون به ۲۰۵ هزار میلیارد ریال رسیده که بیانگر تلاش ها برای ارتقای سطح درآمدهای این شهر است.

وی تعیین تکلیف املاک معارض بر سر راه تعدادی از پروژه های عمرانی کرج را از دیگر اقدامات در ۲ سال گذشته برشمرد.

رییس شورای اسلامی استان البرز در این همایش با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی۲ سال ونیم گذشته توسط شورای اسلامی شهر و روستا در این استان گفت : بهره گیری از ظرفیت نخبگان در اجرای طرح ها و برنامه های عمرانی و فرهنگی شهرهای استان از نقاط قوت شوراها در این مدت بوده است.

مجید قره حسنلو افزود: امروز ۸۰۵ نفر در شوراهای اسلامی روستایی و ۹۷ نفر در شوراهای شهر البرز فعالیت می کنند که توجه به مناطق کم برخوردار استان به عنوان مهمترین برنامه برای این شوراها تعریف شده است.

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت پسماند ، شورا و شهرداری کرج با اجرای طرح های مختلف اقدامات موثری در این بخش انجام داده است .

قره حسنلو گفت : امسال توجه به مشارکت مردم در طرح های شهری و روستایی به عنوان مهمترین اولویت کاری در شوراهای اسلامی استان دنبال می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900213

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان