Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا همایی لطیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار داشت: اسدآباد دارای خبرنگاران انقلابی و ولایی است و بیان واقعیت‌ها از ویژگی‌های اهالی رسانه اسدآباد است.

وی با بیان اینکه خبرنگار می‌تواند مردم را نسبت به نظام اسلامی دلگرم کند، افزود: سواد رسانه و نقد منصفانه دو خصلت مهمی است که بنده از خبرنگاران دیار سیدجمال انتظار دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد گفت: بیان کاستی‌ها و روحیه مطالبه‌گری خبرنگاران همواره مایه خیر و برکت بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به طور مثال در بحث لباس فرم دانش‌آموزان خبرنگاران با بیان نواقص کار کمک زیادی به‌ما کردند که ضروری است این قبیل تعاملات بیشتر شود.

همایی عنوان کرد: مبنای حرکت این مرکز در اسدآباد بر اساس سند تحول بنیادین تدوین شده که این برنامه بر اساس قرآن و آموزه‌های ایرانی اسلامی نوشته شده است.

وی گفت: تیم کارشناسی اسدآباد در حال تدوین برنامه اجرایی این مهم هستند که این موضوع تا آخر مرداد ماه نهایی می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس اسدآباد افزود: تقویت روحیه ایثارگری، جهادی، هویت ملی، مذهبی، عِرق ملی و گسترش بیش از پیش فرهنگ شهادت برنامه‌های مهمی است که مدنظر ما قرار دارد تا در مدارس پیاده کنیم.

وی با اشاره به اجرای عدالت آموزشی در مدارس اسدآباد تصریح کرد: بر این اساس تعمیر و تجهیز ۴۰ مدرسه و تقویت مدارس حاشیه شهر را آغاز کرده‌ایم که این مهم تا انتهای تابستان ادامه دارد.

همایی توجه ویژه به موضوع خیرین مدرسه‌ساز را از نکات ویژه اداره آموزش و پرورش اسدآباد عنوان کرد و گفت: در این راستا ساختمان ویژه خیرین مدرسه‌ساز برای متمرکز کردن فعالیت‌ها را افتتاح کرده‌ایم.

وی ساخت درمانگاه ویژه فرهنگیان، ساخت مدرسه ۲۱ کلاسه شهرک سیداحمد و تجهیز خانه معلم اسدآباد را سه خدمت ویژه آموزش و پرورش در اسدآباد اعلام کرد و ابراز داشت: این سه طرح به همراه احداث مدرسه شهید سعیدی و مدرسه سه روستای مأوا، سمیران و قاضی مردان اخبار ویژه ما برای همشهریان است.

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد عنوان کرد: همچنین استخر ویژه فرهنگیان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش مطالبه گری خبرنگاران فرهنگیان دانش آموزان نقد سند تحول بنیادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول هست زمین نیست!

سید رضا نظری روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در گرگان کمبود فضای آموزشی است و این مشکل در حدی است که در جنوب گرگان از خیابان عدالت ۵۷ تا ناهارخوران هیچ مدرسه دولتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در گرگان اعتبار داریم اما زمین نداریم، افزود: دستگاه‌های متولی در این بخش به آموزش و پرورش کمک کنند تا با واگذاری زمین، مدرسه‌سازی در مرکز گلستان سرعت بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲، هر هفته یک مدرسه و هر ۲ روز بیش از یک کلاس درس در گلستان افتتاح شده و خیرین در این زمینه همراهی خوبی داشتند که جای قدردانی دارد.

نظری با بیان اینکه سال آینده ۲ هزار نفر از معلمان گلستانی بازنشسته می‌شوند، تصریح کرد: با استخدام‌های انجام‌شده، امسال در گلستان مشکل کمبود معلم جبران شده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته هزار و ۳۰۰ نفر در گلستان جذب آموزش و پرورش شدند اما این آمار امسال به ۲ هزار و ۲۰۰ نفر می‌رسد و جذب نیروهای رسمی در آموزش و پرورش رشد ۹۰ درصدی خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از تحقق ۶۳ درصدی مصوبات آموزش و پرورش در سفر اول هیات دولت به گلستان خبر داد و گفت: در سفراول نزدیک به ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای آموزش و پرورش گلستان در نظر گرفته شد که این میزان در سفر دوم هیات دولت به استان به ۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و رشد پنج برابری داشته است.

نظری به توجه ویژه دولت سیزدهم به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اشاره کرد و یادآور شد: پنج پروژه بالای ۲ هزار مترمربع که بلاتکلیف مانده بود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید که مرکز رشد کارآفرینی، مدرسه ۱۸ کلاسه، آموزشگاه ۱۶ کلاسه آق‌قلا و استخر دانش‌آموزی گنبدکاووس از جمله این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه ۱۹ هزار دانش‌آموز عشایری در گلستان وجود دارند که بیشتر آنها در مدارس شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند، افزود: ۲۲۰ هزار دانش‌آموز گلستان پایه اول تا ششم ابتدایی از سهمیه شیر رایگان بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه امسال دو معلم گلستانی به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، تصریح کرد: «نرگس سادات سجادی» آموزگار استثنایی شهرستان آزادشهر و «مرجان ارازیان» مربی سلامت شهرستان مراوه‌تپه به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب و در جمع معلمان برگزیده کشوری قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • پول هست زمین نیست!
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز