Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر در صورت واگذاری بازیکنانی مثل ایکاردی و ماریو که در برنامه های کونته جایی ندارند می تواند یک هافبک به خدمت بگیرد.

طرفداری- اینتر برای برآورده کردن نیاز های آنتونیو کونته، رکورد قبلی خرج کردن خود در یک پنجره نقل و انتقالاتی را شکست و این رقم در صورت جذب ژکو و یک هافبک جدید می تواند در ادامه نقل و انتقالات حتی از 200 میلیون یورو فراتر رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر برای اینتر به حدی وسیع بود که طی کردن آن با سرعتی نرمال می توانست دوباره باعث دیر رسیدن آنها شود. بنابراین نیاز به یک توربو حس می شد تا از این مسیر با سرعت بالای 200 مایل بر ساعت حرکت کرد. به گزارش گاتزتا دلا اسپورت به لطف پشتوانه مالی از چین، اینتر یک توربو جدید به دست آورد تا ضمن احترام به قوانین فیرپلی مالی این مسیر را با سرعتی بیشتر طی کند. در فصل گذشته، فاصله امتیازی اینتر با یوونتوس به 21 امتیاز رسید اما از امروز دهم آگوست، نراتزوری خود را به بیانکونری نزدیک تر کرده است. این که اینتر چه مقدار به رقیب خود نزدیک شده را در ماه های آینده می توان به آن پی برد اما خانواده ژانگ، مالکان و همچنین جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی این باشگاه در دو ماه اخیر این روند خود به منظور پر کردن شکاف با یووه را در ابتدا با انتصاب آنتونیو کونته و سپس با بودجه ای بالا برای جذب بازیکنان مدنظر او، تسریع بخشیده اند. 

اینتر اخیرا موفق شد روملو لوکاکو را با رقمی در حدود 75 میلیون یورو به خدمت بگیرد؛ رقمی که تاکنون در تاریخ خود حتی در عصر ماسیمو موراتی برای جذب یک بازیکن هزینه نکرده بود. نه تنها این، بلکه افعی ها تاکنون در تاریخ خود 172.5 میلیون یورویی را که تا اینجای نقل و انتقالات صرف کرده اند را نیز هزینه نکرده بودند. این درست است که قیمت بازیکنان نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته اما نیت مالکان اینتر مشخص است. آنها تا زمان نگارش این مطلب، نه فقط برای این باشگاه بیشتر از یوونتوس خرج کرده اند بلکه در هزینه کردن در این تابستان از تیم های انگلیسی نیز پیشی گرفتند. اگر سه باشگاه اسپانیایی رئال مادرید، بارسلونا و به ویژه اتلتیکو مادرید که به لطف فروش های عالی خود در این تابستان خرید های مهمی انجام داد را فاکتور بگیریم اینتر تاکنون پر خرج ترین تیم اروپا بوده است و آنها به سمت نزدیک شدن به تیم های بزرگ اروپا پیش می روند. 

نحوه پایان فصل گذشته، مالکان اینتر را متقاعد کرد که خرجی اساسی تر از برنامه نیاز است. اولین گام آنها، انتصاب آنتونیو کونته با دستمزد سالانه 11 میلیون یورویی بود (نباید هزینه بالای اخراج اسپالتی را نیز نادیده گرفت) سپس برای راضی کردن و همچنین مجهز کردن این مربی ایتالیایی به منظور رقابت با یوونتوس، 21 میلیون یورو برای والنتینو لاتسارو، 72 میلیون یورو برای استفانو سنسی و نیکولو بارلا و همچنین 75 میلیون یورو برای روملو لوکاکو هزینه شد(همچنین خرج 4.5 میلیون یورویی برای جذب لوسیان آگوم که برای آینده خریداری شده است) تا مجموع این ارقام به 172.5 میلیون یورو برسد. اینتر مجبور بود برای رهایی از شر محدودیت های فیرپلی مالی یوفا و همچنین فلسفه اتکا به خود در زمینه مالی، راه حل هایی را پیدا کند. همچنین به منظور کسب سود لازم تا 30 ژوئن و جذب بازیکن جدید، اینتر نیاز داشت بازیکنانی مثل پینامونتی، یان کارامو، پوشکاش و فن هیوسدن و چند بازیکن جوان دیگر خود را به فروش برساند. هزینه ها برای نراتزوری به شرح زیر بوده که با جذب محتمل ادین ژکو، رقم به 194.5 میلیون یورو خواهد رسید:

گودین به صورت آزاد لاتسارو 21 میلیون سنسی 27 میلیون بارلا 45 میلیون آگوم 4.5 میلیون لوکاکو 75 میلیون ژکو که رم برای او 22 میلیون یورو می خواهد

پر خرج ترین پنجره نقل و انتقالاتی اینتر، به یک انقلاب واقعی در ترکیب این تیم بدل شده است که آنها همچنان تا روز آخر نقل و انتقالات یعنی دوم سپتامبر(یازده شهریور)، به دنبال استفاده از فرصت ها خواهند بود. اینتر اگر موفق شود تا چند روز آینده بازیکنان غیر ضروری خود مثل ایکاردی را به فروش برساند می تواند یک هافبک جدید نیز به خدمت بگیرد. ادین ژکو؟ در خواست رم برای این مهاجم بوسنیایی به 20 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو پاداش افزایش یافته و اینتر احتمالا تا 6-7 روز آینده این انتقال را نهایی خواهد کرد. این خواسته مالی رم می تواند کم تر شود به شرطی که یک بازیکن از اینتر که جالوروسی به آن علاقه دارد وارد معامله شود(رم به سباستیانو اسپوزیتو علاقه دارد). ژکو بیشتر از آنچه انتظارش را داشته تاکنون منتظر مانده و کونته نیز همچنان به اینتر برای جذب او فشار وارد می کند. نراتزوری تا 15 آگوست، باید انتقال را نهایی کند در غیر این صورت پس از آن دیگر بعید است رم پاسخ مثبتش را اعلام کند زیرا آنها به زمان برای پیدا کردن جانشین احتیاج خواهند داشت.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست