Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:08:51 GMT

ایران 3 _ مکزیک 0؛ بردی راحت با درخشش جوانان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۲۳۱۰

ایران 3 _ مکزیک 0؛ بردی راحت با درخشش جوانان

خبرگزاری آریا- ملی پوشان ایران مقابل مکزیک نمایش درخشانی را ارائه کردند.

به گزارش آریا، ایران در دیدار با تیم مکزیک توانست با درخشش بازیکنان خود و ارائه یک نمایش کم نقص به پیروزی سه بر صفر برسد تا با دو برد پا به دیدار حساس با روسیه بگذارد.

ایران با تصمیم کولاکوویچ با ترکیب جواد کریمی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، پوریا یلی، محمد جواد معنوی نژاد، فرهاد قائمی و محمدرضا موذن بازی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول:

ایران ست اول را بهتر از حریف آغاز کرد و تیم مکزیک تحت فشار با 2 اشتباه خود کمک کرد تا ملی پوشان ما خیلی سریع 2 امتیاز از حریف پیش بیفتند. پنجمین امتیاز ما با سرویس معنوی نژاد به دست آمد. روند خوب ایران تا وقت اسراحت فنی اول ادامه پیدا کرد و دو تیم با نتیجه 8 بر 4 نزد مربیان خود رفتند. تیم ایران با شروع مسابقه باز هم روند خوب و کم اشتباه خود را ادامه داد و هر چند مکزیکی ها تلاش می کردند تا با سرویس های کم اشتباه به روند مسابقه بازگردند اما توانایی بالای قائمی و دیگر ستاره های ایران مانع از این شد که مکزیک به ما نزدیک شود.

تیزهوشی یلی در یک توپ برگشتی به تیم ایران کمک کرد تا با 5 امتیاز اختلاف نسبت به حریف خود مکزیک به وقت استراحت فنی دوم برسد. نمایش بسیار عالی ایران در دفاع روی تور با یلی، غلامی و مجرد کمک کرد تا تیم ملی در این ست امتیازات زیادی کسب کند. تیم ایران در ادامه ست نیز کم اشتباه عمل کرد و توانست با نتیجه 25 بر 18 به پیروزی برسد.

 

ست دوم:

این بار نوبت مکزیک بود تا شروع خوبی داشته باشد.مکزیکی ها در شروع مسابقه توانستند 2 امتیاز از تیم ما پیش بیفتند و این روند را تا وقت استراحت فنی اول ادامه دادند و بازی با نتیجه 8 بر 6 به وقت استراحت فنی رسید. مجرد خط سرویس توانست اختلاف امتیازی دو تیم را به صفر برساند و ایران و مکزیک در امتیاز 10 برابر شدند.

تیم ملی ایران دوباره به روند خوب بازگشت و توانست با تیزهوشی و دفاع روی تور 2 امتیاز متوالی کسب کند و سرویس خوب مجرد کمک کرد تا ایران با امتیاز 16 و مکزیک با امتیاز 13 راهی وقت استراحت فنی دوم شوند.

با شروع دوباره مسابقه تیم ایران با تکیه بر سرویس های خوب خود و البته دفاع روی توانست روند افزایش اختلاف امتیاز را ادامه دهد و علی شفیعی نیز در امتیاز 20 برای ایران به زمین آمد اما نتوانست در سرویس موفق باشد.

مکزیکی ها در امتیازات پایانی مسابقه موفق شدند اختلاف امتیازی را کاهش دهند اما در نهایت عملکرد خوب بازیکنان ایران باعث شد تا در این ست هم برنده باشند و به پیروزی 25 بر 21 ایران با اسپک خوب معنوی نژاد به دست بیاید.

 

ست سوم:

سرویس خوب باراخاس باعث شد تا مکزیکی ها 3 امتیاز از ایران پیش بیفتند اما  وقت استراحت فنی به موقع کولاکوویچ باعث شد تا روند خوب باراخاس متوقف شده و ایران به جریان بازی برگردد. تیم ایران در شرایطی 4 امتیاز از حریف خود بعد از این اتفاق عقب افتاد که حضور معنوی نژاد در منطقه سرویس دوباره ایران را به بازی برگرداند و اختلاف دوباره یک امتیاز شد.

تیم ایران اما قبل از اینکه مکزیکی ها بخواهند چهره یک برنده را به خود بگیرند به روند بازی برگشتند و در شرایطی به امتیاز 9 رسیدیم که حریف تنها 8 امتیاز داشت. در این ست باراخاس در تیم مکزیک نمایش بسیار خوبی داشت و در حمله و سرویس باعث شد تا مکزیکی ها نمایش بهتری نسبت به دو ست قبلی داشته باشند.

در این ست هر دو تیم تلاش زیادی را انجام دادند و در حالیکه تیم مکزیک از ایران یک امتیاز پیش بود، تک دفاع جواد کریمی ایران را به امتیاز تساوی رساند و قائمی امتیاز 15 را به حساب ایران ریخت و در ادامه باز هم سرویس خوب معنوی نژاد کمک کرد تا ایران به امتیاز 16 برسد. امتیاز 18 برای ایران با تجربه و هوشمندی قائمی و عبور توپ او از 3 مدافع حریف به دست آمد و مجرد و کریمی در دفاع روی تور ما را به امتیاز 19 رساندند. سرویس های خوب غلامی و درخشش موذن در این امتیازات به ایران کمک کرد تا اختلاف خود را با حریف حفظ کنند.

اورلانا در خط سرویس باعث شد تا اختلاف 4 امتیازی ایجاد شده به عدد یک برسد و حتی وقت استراحت کولاکوویچ نیز کمک نکرد تا این اختلاف امتیازی به صفر نرسد و دو تیم در عدد 20 برابر شدند.

رقابت ایران و مکزیک در امتیازات پایانی ست بسیار نزدیک دنبال شد و یک درخواست بازبینی به موقع از کولاکوویچ ایران را در رقابت حفظ کرد تا دو تیم در امتیاز 25 برار شوند و در نهایت با نتیجه 27 بر 25 تیم ایران به پیروزی رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )

نقدنیه  - سعید نعمتی، مدیرعامل کارگزاری بیمه نماد غدیر با اشاره به حضور درخشان گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران ( ایران اکسپو 2024 )، گفت : حضور حداکثری مجموعه گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن و شرکت های تابعه، نویدبخش آغاز فصلی درخشان در گروه سرمایه گذاری غدیر شد و برگی زرین در دفتر توفیقات این گروه رقم زد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،سعید نعمتی گفت: حضور پر رنگ مجموعه هلدینگ های گروه سرمایه گذاری غدیر و شرکت های تابعه آنها، در این نمایشگاه فرصتی ایجاد نمود تا ضمن تعامل موثر با شرکت های خارجی ، قراردادهای ارزشمندی به صورت درون گروهی نیز منعقد گردد.
حضور هلد ینگ های گروه سرمایه گذاری غدیر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ، مورد توجه و تایید دکتر عبوری مدیر عامل گروه سرمایه گذاری غدیر قرار گرفته و ایشان در بازدید از غرفه های هلدینگ های حاضر در نمایشگاه ، با اشاره به ضرورت اولویت هلدینگ ها برای پوشش نیازهای درون گروهی مجموعه ها خاطر نشان کرد: خدمات درون گروهی موضوع بسیار مهمی است که در دستور کار غدیر قرار دارد. از دیگر نکات و موارد مورد تاکید دکتر عبوری که در این نمایشگاه مطرح کرد : موضوع حمایت غدیر از تولیدات داخلی ، اعلام آمادگی غدیر برای صادرات انرژی و صنعت به کشورهای آفریقایی بود.
همچنین وی در همایش تجاری ایران و چین گفت : من نماینده خانواده ی ۲۵ هزار نفری غدیر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ هستم. گروه سرمایه گذاری غدیر به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های چند رشته ای کشور فعالیت می کند که توانمندی ها و محصولات این هلدینگ با کیفیتی بالا توان رقابت در سطح بین المللی را دارا است.
عبوری تصریح کرد: هلدینگ غدیر با توجه به جایگاه قابل توجه دراقتصاد ایران دارای فرصت های سرمایه گذاری سودآور در تمامی حوزه ها است و در همین راستا آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی و سایر موارد اعلام می کند. همچنین در صنعت های مس، نیکل، طلا و در حوزه برق و انرژی پاک نیز این آمادگی وجود دارد. وی خاطر نشان کرد: در بخش حمل و نقل، خرید کشتی و واگن و در حوزه سلامت و انتقال تکنولوژی نیز همکاران ما آمادگی کامل برای شراکت با شرکای خارجی را دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد