Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@12:58:44 GMT

شکست سنگین امارات از قطر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۲۳۱۶

شکست سنگین امارات از قطر

وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد، در حالی که ابوظبی دادخواست خود علیه دوحه در سازمان تجارت جهانی را پس گرفت، اما دوحه شکایت خود علیه امارات را در این سازمان پیگیری می‌کند.

به گزارش صدای ایران از القدس العربی، در این بیانیه تحت عنوان "پس از اینکه امارات شکواییه خود را از سازمان تجارت جهانی پس گرفت، قطر برنده این پرونده می‌شود" آمده است، هیئت دائم قطر در این سازمان در ژنو پیامی رسمی را از سوی دبیرخانه سازمان تجارت جهانی مبنی بر این امر دریافت کرد که امارات شکایت خود علیه قطر را پس گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت خارجه قطر اعلام کرد، تلاش امارات برای به جریان انداختن پرونده علیه قطر یک اقدامی متناقض و بی‌اساس بود، چرا که این امارات است که اقداماتی برای ممانعت از صادرات به قطر اتخاذ می‌کند.

طبق این بیانیه، قطر شکایت خود علیه اقدامات غیر قانونی که امارات از ژوئن ۲۰۱۷ بر دوحه تحمیل کرده است، در سازمان تجارت جهانی پیگیری می‌کند و امارات باید تدابیر غیرقانونی و مغایر با احکام و توافق‌نامه‌های این سازمان را متوقف کند. در حال حاضر کمیته داوری وابسته به سازمان مذکور در حال بررسی شکایت ارائه شده از سوی قطر است و پس از جلسات بررسی، حکم لازم را صادر می کند.

وزارت خارجه قطر در ادامه اعلام کرد، تصمیم اخیر امارات درباره پس گرفتن شکایتش پس از یک مدت زمان کوتاه، نشان دهنده این مساله است که قطر به همه احکام و توافق‌نامه‌های بین‌المللی مرتبط با سازمان تجارت جهانی پایبند بوده و است و امارات هیچ‌گونه ادله و شواهدی برای اثبات خلاف این مساله در اختیار نداشته و پیش از صدور حکم نهایی این پرونده توسط کمیته ذی‌ربط لازم دید، شکایت خود را پس بگیرد.

در این بیانیه بر احترام کامل قطر به تعهدات خود در قبال سازمان تجارت جهانی تأکید شده است و اینکه دوحه به تلاشش برای تقویت فضای تجاری خود که به روی شرکای اقتصادی خود از سراسر جهان باز است، ادامه می‌دهد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: امارات قطر وزارت خارجه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. این شکست، سنگین ترین باخت آبی های لندن مقابل توپچی های لندن بود. همچنین مائوریسیو پوچتینو یکی از سنگین ترین باخت های دوران مربیگری خود را تجربه کرد.

سنگین ترین باخت های دوران مربیگری مائوریسیو پوچتینو تاتنهام ۲-۷ بایرن مونیخ / ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا آرسنال ۵-۰ چلسی / ۲۰۲۴ لیگ برتر انگلیس رئال مادرید ۵-۰ اسپانیول / ۲۰۱۲ لالیگا اسپانیول ۱-۵ بارسلونا / ۲۰۱۰ لالیگا نیوکاسل ۵-۱ تاتنهام / ۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!