Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:08:34 GMT

شیربیگی: سوء تفاهمات برطرف شد تا مشکلم حل شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۲۳۷۶

شیربیگی: سوء تفاهمات برطرف شد تا مشکلم حل شود

خانم گل فصل گذشته لیگ فوتسال بانوان اعلام کرد که رضایت‌نامه‌اش را از نامی نو دریافت کرده است و مشکل خاصی دراین‌باره ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نامی‌نو اصفهان برای جدایی سارا شیربیگی، بازیکن فوتسال تیم خود مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به‌عنوان رضایت‌نامه درخواست کرده بود که این باعث بروز مشکلاتی برای آقای فصل گذشته فوتسال بانوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع تا حدی بود که پیش‌ازاین صحبت‌هایی مبنی بر خانه‌نشینی این چهره شاخص لیگ فصل گذشته بود.


شیربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" به حل شدن مشکل رضایت‌نامه‌اش اشاره کرد و گفت: «در ابتدا صحبت‌هایی از سوی مسئولان باشگاه نامی نو انجام‌شده بود که در ادامه با رفع سوء تفاهمات رضایت‌نامه من صادر شد و من در حال حاضر دیگر مشکلی از این بابت ندارم.»


وی در ادامه گفت: «گویا مسئولان باشگاه نامی نو تصورمی کردند اسپانسر تیم فوتبال هیئت فوتبال خراسان رضوی، باشگاه شهر خودرو است اما پس‌ازاینکه برایشان توضیح دادیم که این تیم از طرف هیئت فوتبال خراسان حمایت می‌شود از درخواست ۵۰ میلیون تومان صرف‌نظر کردند و من چند روزی است که در تمرینات باشگاه جدیدم تمریناتم را دنبال می کنم و هفته آینده در روز جمعه خودمان را برای دیدار با نماینده شیراز آماده می کنیم.»


او در این مورد افزود: «واقعا همین جا می گویم که این باشگاه نامی نو قصد اذیت کردنم را نداشت وصرفا درصدد بودند تا من را با هر شرایطی حفظ کنند اما زمانی که مطمئن شدند به دلیل مشکلات شخصی قصد ماندن ندارم رضایت نامه مرا صادر کردند.»


او درباره تیم جدیدش هم اضافه کرد: «ما در این فصل به آن صورت نسبت به گروه‌های دیگر خرید زیادی نداشتیم اما درعین‌حال تیم یکدست و جوانی داریم که امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی ر ا در این فصل رقم بزنیم.»


شیربیگی که به‌عنوان آقای گل به تیم فوتبال هیئت خراسان رضوی اضافه‌شده است در خصوص این موضع که چرا باید مبلغ نقل و انتقالات تا این حد کم باشد گفت: «به‌هرحال وقتی بازی‌ها پخش نمی‌شود و هیچ تصویری از فوتسال خانم‌ها دیده نشود به‌طور طبیعی هیچ انگیزه‌ای برای اسپانسر باقی نمی‌ماند که بیاید سرمایه‌اش را در این حوزه خرج کند و من به آن‌ها حق می‌دهم. اگرچه برنامه فوتبال 2020 که اخیراً از شبکه ورزش پخش می‌شود خودش غنیمتی است و همین باعث ایجاد انگیزه زیادی درهمِ حوزه‌ها شده است.»


 این مهاجم اهل اسلام‌آباد غرب کرمانشاه درباره اینکه شایعه خانه نشنیی او در خلال روند دریافت رضایت‌نامه‌اش شنیده شد آیا حقیقت دارد عنوان کرد: «بله این حرف را خود من زدم. آن زمانی که از من مبلغ 50 میلیون درخواست کردند، من گفتم اگر قرار باشد این مقدار پول را بپردازم ترجیح می‌دهم بروم در کنار پدر و مادرم در خانه بنشینم چراکه ما واقعاً درآمدی به آن صورت نداریم و این در حالی است که از صبح تا شب درگیر فوتسال هستیم.»


وی در پایان درباره اینکه آیا فوتبال آقایان را دنبال می‌کند و اینکه آیا به تیم خاصی گرایش دارد گفت: «در مورد فوتبال که باید بگویم نه؛ اما فوتسال روز دنیا را پی گیری می‌کنم و سعی می‌کنم که چیزهای زیادی را از این بازی‌ها یاد بگیرم. در فوتبال ایران هم به تیم پرسپولیس علاقه دارم و هیچ‌وقت سعی نکردم که این علاقه را پنهان کنم.»

 

فوتسال بانوان سارا شیربیگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان سارا شیربیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نامه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان آمده است:


جناب آقای مهندس هاشمی
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان


با سلام

احتراماً به استحضار میرساند، با عنایت به دستور حضرتعالی مبنی برساماندهی فرهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و در پی آن تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان مرتبط و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات بالادستی درحوزه برگزاری مسابقات در فصل آتی به شرح ذیل به مرحله اجرا در بیاید؛
• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه‌ها و رعایت الزامات مرتبط
• اختصاص بلیط مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم آماده سازی صندلی ورزشگاه‌ها توسط شرکت تجهیز بر اساس طی فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به صورت هوشمند.


همچنین مطابق برنامه ریزی، جلسات هماهنگی کلیه مسابقات لیگ برتر در فصل آتی وفق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسولان LOC و LMO در کلیه بازی‌ها به انجام خواهد رسید و گزارش‌ها به صورت برخط در سیستم مربوطه آپلود و به کمیته‌های ذیربط و ارکان قضایی ارسال تا متعاقباً در مهلت مقرر به فوریت اتخاذ تصمیم گردد.

بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد صدر الاشاره امکان آغاز لیگ برتر در فصل جدید وجود نخواهد داشت و بر این اساس دستورات مساعد حضرتعالی، باعث تسهیل فرایند مرتبط خواهد بود.

لازم به ذکر است، در بازی‌های باقیمانده فصل جدید لیگ برتر به کلیه باشگاه‌ها ابلاغ شده که مسولیت مربوط به هواداران خود را برعهده داشته باشند. همچنین تا حل مشکلات زیرساختی جهت حضور بانوان محترم، دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از تماشاگران خانم را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!