Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:02:36 GMT

ظریف، شهادت ابراهیم بدرالدین حوثی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۲۹۷۴

ظریف، شهادت ابراهیم بدرالدین حوثی را تسلیت گفت

به گزارش روز شنبه اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف در این پیام افزود: بی شک این جنایت بزرگ در کنار دیگر جنایت های صورت گرفته در جنگ نافرجام علیه ملت یمن، حکایت از ضعف و استیصال متجاوزان جنگ مدار و مزدوران در رویارویی با نیروهای یمنی دارد و نه تنها اراده و روحیه ملت صبور و مقاوم یمن را تضعیف نمیکند بلکه حقانیت این ملت غیور را بیش از پیش نشان میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف در پیام خود آورده است: از خداوند متعال صحت و سلامتی برای رهبر جنبش انصارالله و نصرت الهی برای ملت مجاهد یمن آرزو دارم.

خبر ترور "ابراهیم بدرالدین الحوثی" برادر "عبدالملک بدرالدین الحوثی" رهبر "جنبش انصارالله" یمن و یکی از چهار فرزند "علامه بدرالدین الحوثی" دیروز (جمعه) از سوی رسانه های یمنی منتشر شد.

وزارت کشور یمن با صدور اطلاعیهای در ارتباط با این ترور اعلام کرد که ابراهیم بدرالدین توسط دستان خیانتکار وابسته به تجاوزگران آمریکایی - اسراییلی - سعودی به شهادت رسیده و عوامل این جنایت را تحت تعقیب قرار داده و آنها را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

در همین ارتباط نیز دستگاه اطلاعاتی یمن اعلام کرده است که توانسته تا ۸۰ درصد از اعضای تیم ترور برادر عبدالملک بدرالدین را شناسایی و دستگیر کند و بازجویی از افراد دستگیر شده برای شناسایی سایر عوامل این اقدام تروریستی و ابعاد آن آغاز شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم رئیسی در ادامه افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

کد خبر 847408 منبع: مهر برچسب‌ها صادرات و واردات خبر ویژه تحریم سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است