Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز بیمارستان ۲۲ تخته شهدای شهرستان ملکشاهی به حساب دانشگاه علوم پزشکی ایلام واریز شد.
وی افزود: با تزریق این مبلغ روند تکمیل این بیمارستان که از نیازها و خواسته های مسلم و به حق مردم شهرستان ملکشاهی بود تسریع می یابد و مشکل نبود بیمارستان در این شهرستان نیز مرتفع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تشکر از حمایت های مهندس سعیدی کیا رئیس پیشین بنیاد مستضعفان کشور تاکید کرد: روند توسعه و عمران و همچنین اشتغال زایی پایدار در شهرستان ملکشاهی از وضعیت مطلوب و رو به جلوی برخوردار است.
محمدیان یادآور شد: در راستای ایجاد طرح های اشتغال زا و حمایت از کارگاه های کوچک زودبازده تاکنون ۵۰ نفر از افراد جویای شغل در شهرستان ملکشاهی با حمایت های مالی بانک سینا تسهیلات اشتغال زایی دریافت کرده اند.
وی افزود: تیم های نظارتی بنیاد علوی به طور مستمر از طرح ها و افرادی که وام اشتغال زایی بانک سینا را دریافت کرده اند بازدید و پایش به عمل می آورد و دریافت کنندگان وام خوداشتغالی باید طرح و مراحل اجرای پروژه خود را برای تیم های ناظر تشریح کنند.
وی هدف از پایش مستمر طرح های اشتغالزا که وام دریافت کرده اند را تحقق اشتغال پایدار و کاهش جمعیت جویای کار در این شهرستان عنوان کرد و از دریافت کنندگان تسهیلات در همکاری با تیم‌ های نظارتی بنیاد علوی تشکر کرد.
محمدیان تاکید کرد: یکی از اهداف و ساز وکار های بنیاد علوی برای نیم سال دوم ۹۸ پرداخت تسهیلات به افراد عضو صندوق های توان افراطی روستایی است تا با دریافت وام از صندوق های توان افزایی در راستای افزایش بهره وری و اشتغال پایدار اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، بنیاد مستضعفان از سال گذشته در شهرستان ملکشاهی اقدام به ایجاد طرح های محرومیت زدایی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، عمران، زیرساخت همراه با اشتغال زایی پایدار به ویژه در مناطق روستایی کرده است.

۷۱۷۲/۶۱۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام اشتغال زایی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری اظهار کرد: عملیات وعده صادق اهمیت زیادی دارد و این پیروزی بزرگ فراموش شدنی نیست و این عملیات بزرگ موجب شکست و نابودی دشمنان شد.

وی افزود: ماه اردیبهشت برای ما اهمیت زیادی دارد و سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان و شهرستان بیجار است.

محبیان ادامه داد: در بیست و هشتم اردیبهشت همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به بیجار همایش یاد یاران برگزار خواهد شد.

ادارات میزان پیشرفت پروژه‌ها را برای تخصیص بودجه اعلام کنند

وی در ادامه بر لزوم میزان پیشرفت تکمیل پروژه‌های ادارات شهرستان تاکید و اعلام کرد: لازم است ادارات میزان تکمیل پروژه‌های خود را اعلام کنند تا بودجه لازم تخصیص پیدا کند.

فرماندار بیجار اضافه کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق مراسم با شکوهی در حسینیه بیجار برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: همچنین یادواره شهدای منطقه کرانی با حضور مردم مؤمن و خداجوی بیجاری در روستای سراب برگزار می‌شود.

کد خبر 6095003

دیگر خبرها

  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد