Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منابع انسانی مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل از برپایی دومین نمایشگاه کتاب، لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی در این مجتمع خبر داد.

مهندس فلاح زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل، گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت، دومین نمایشگاه کتاب، لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی در مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل از روز یک شنبه ۲۱ مردادماه به مدت یک هفته برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر منابع انسانی مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه با دو هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و همچنین انواع وسایل کمک آموزشی، بازی های فکری و لوازم التحریر در محل مجتمع فولاد کویر برپا می شود.

 

فلاح زاده خاطرنشان کرد: عموم شهروندان می توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه از تخفیف ۴۰ درصدی بهره مند شوند.

 

مدیر منابع انسانی مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل با بیان اینکه اولین دوره این نمایشگاه با استقبال مطلوب شهروندان و همچنین کارکنان مجتمع فولاد کویر همراه شد، افزود: تجربه موفق برگزاری اولین دوره این نمایشگاه، موجب ایجاد انگیزه برای برگزاری دومین دوره آن با شرایط بهتر و تعداد بیشتر کتب شد.

 

فلاح زاده خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب در محیط صنعت با توجه به اهمیت دانش و آگاهی در توسعه صنایع و با هدف توسعه منابع انسانی و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی صورت گرفته است.

 

وی افزود: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۲۲ پذیرای عموم مراجعه کنندگان است./
 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه طرح ملی هوای تازه خبرنگار ۱۷ مرداد روز خبرنگار اوقات فراغت خطبه های نماز جمعه کانون های مساجد فولاد کویر آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دهه ولایت نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد

حفیظی رئیس کتابخانه‌های عمومی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کتابخانه باقر العلوم (ع) در سال ۱۳۷۹ در روستای عز آباد شهرستان اشکذر تاسیس شد این کتابخانه در حال حاضر دارای بیش از ۱۰ هزار نسخه کتاب است همچنین این کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق است.

او بیان کرد: در کتابخانه باقر العلوم (ع) فعالیت‌های فرهنگی از جمله قصه گویی، نقاشی نشست کتابخوان، نقد و بررسی کتاب، شو نشینی فرهنگی همراه با نشست‌های شاهنامه خوانی و .. برگزار می‌شود.

حفیظی اظهار داشت:روستای عزآباد رستاق در نهمین دوره جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب کشور در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه شده است.
 
او گفت: برنامه تقدیر از خانم راضیه رنجبر کتابدار کتابخانه با حضور مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت ارشاد، فرماندار اشکذر، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛ بخشداربخش مرکزی اشکذر و جمعی از فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی برگزار شد.


رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر بیان کرد: روستای عزآباد در رستاق همواره در حوزه‌های مختلف پیشگام است و اغلب افراد روستا فرهنگی و اهل مطالعه هستند که با حمایت مسئولان می‌توان فرهنگ کتابخوانی را بیش از پیش در روستا ترویج داد.

او اظهار داشت: هرچند شبکه‌های مجازی امروزه مورد اقبال جامعه واقع شده است در حالی که هیچ چیز نمی‌تواند جای کتاب و مطالعه را بگیرد و به همین دلیل نقش کتاب همواره باید مورد توجه آحاد جامعه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر