Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:41:38 GMT

استرلینگ: نیمه اول خوب بازی نکردیم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۳۱۷۵

استرلینگ: نیمه اول خوب بازی نکردیم

رحیم استرلینگ، ستاره گلزن سیتی در مورد پیروزی پرگل تیمش برابر وستهام صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ امروز با ثبت هت تریک برابر وستهام، از مرز 50 گل برای سیتی عبور کرده و تبدیل به هشتمین بازیکنی شد که در هفته اول لیگ برتر هت تریک کرده است. سیتی امروز با 5 گل وستهام را مغلوب کرده اما رحیم استرلینگ هم مانند پپ گواردیولا معتقد است نمایش نیمه اول سیتی خیلی خوب نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رحیم استرلینگ گفت: "مهم ترین موضوع این بود که فصل را خوب شروع کرده و به پیروزی برسیم. به نظر من از زمان به ثمر رسیدن گل دوم نمایش فوق العاده ای ارائه دادیم.  من هر روز سعی می کنم توانایی های خود در گلزنی را بهبود بخشم. همه ما از جمله من، گابریل ژسوس و ریاض محرز قصد داریم به تیم کمک کنیم.

 

در نیمه اول شرایط دشوار شد و خوب بازی نکردیم زیرا پاس های ما کمی آرام و نامطمئن بود اما بعد از اینکه ریتم همیشگی را بدست آوردیم، پاس های قوی تری ارسال کرده و موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف خلق کردیم و در نهایت موفق شدیم 5 بار دروازه وستهام را باز کنیم. در ترکیب سیتی بازیکانی وجود دارند که باعث می شوند در تمرینات ما نیز رقابت شدیدی وجود داشته باشد. از اینکه موفق شدم در این دیدار هت تریک کنم بسیار خوشحال هستم.

 

VAR؟ در پایان مهم این است که تصمیمات درستی از سوی داور اتخاذ شده باشد."

رحیم استرلینگ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم استرلینگ منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو هت تریک‌ کرد حریف خود را با ۶ گل در هم کوبید.

به گزارش ایسنا ، هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان با انجام سه بازی به پایان رسید.

ابتدا الشباب توانست با دو گلی که کاروالیو و کاراسکو به ثمر رساندند برابر الرائد به پیروزی برسد.

جدال الطائی و الخلیج با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حساس ترین بازی هم النصر در خانه با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه انداخت.

النصر در این بازی خانگی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم کوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره این بازی بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند. این ششمین هت تریک‌ این ستاره پرتغالی در این دو فصل حضورش در النصر است.

سادیو مانه هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اوتاویو و الفتیل دیگر گل های النصر را به ثمر رساندند.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏