Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بذرافشان گفت: گواهی عضویت در شبکه شهرهای یادگیرنده سازمان جهانی یونسکو به خطه نخستین‌ها تقدیم و از تلاش‌های این شهر در مسیر فراگیری آموزش‌های توسعه‌محور قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه شمال استان اصفهان، «مهدی بذرافشان» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: گواهی عضویت در شبکه شهرهای یادگیرنده سازمان جهانی یونسکو به خطه نخستین‌ها تقدیم و از تلاش‌های کاشان در مسیر فراگیری آموزش‌های توسعه‌محور قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان توسعه اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی، فرهنگی جامعه محلی همگام با اهداف شبکه و متناسب با اولویت های ملی را هدف مهم تعریف شده برای شبکه شهرهای یادگیرنده دانست و افزود: این اتفاق می‌تواند از طریق افزایش مشارکت در برنامه های آموزشی، علمی و فرهنگی کارشناسی شده در کمیسیون ملی یونسکو و تقویت ارتباط با نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی سایر شهرها روی دهد.

 

بذرافشان تصریح کرد:‌ در سال‌های اخیر، با انعکاس مستمر فعالیت‌های آموزشی توسعه‌محور از سوی حوزه بین‌الملل در عرصه‌های مختلف به خصوص آموزش شهروندی، جایگاه کاشان به عنوان شهری لایق حضور در میان شهرهای یادگیرنده معرفی شده است.

مدیر ارتباطات و امور بین ‌الملل شهرداری کاشان در خصوص شاخص‌های یک شهر یادگیرنده از منظر یونسکو یادآور شد: شهری از نظر یونسکو یادگیرنده محسوب می‌شود که تمامی منابع خود در هر بخش را برای تحقق ارتقای یادگیری فراگیر از پایه تا آموزش عالی، احیای یادگیری در خانواده‌ها و محله‌ها، تسهیل یادگیری برای کار و در محل فعالیت، گسترش استفاده از فناوری‌های نوین در یادگیری، ارتقای کیفیت و پرورش فرهنگ یادگیری در سراسر زندگی به کار گیرد.

 

بذرافشان تأکید کرد: استفاده از توانمندی‌های علمی و آموزشی مراکز دانشگاهی و فرهنگی در ارتقای شاخص‌های کیفی و کمی مرتبط با آموزش و همچنین یادگیری در تمامی سطوح جامعه به صورت فراگیر می‌تواند مسیر رشد و توسعه کاشان به عنوان شهری یادگیرنده و دارای استعدادهای ناب نیازمند شکوفایی را هموار سازد.

 

وی افزود: در نشست مسئولان شهرهای یادگیرنده یونسکو  که امروز با حضور  منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و جمعی از اعضای کارگروه‌های تخصصی مرتبط در زمینه شهرهای یادگیرنده در محل وزارت علوم برگزار شد، گواهی پیوستن شهرها به شبکه شهرهای یادگیرنده سازمان جهانی یونسکو شهرهای بهبهان، کاشان، یزد، مشهد، اراک، شیراز و هشتگرد تقدیم شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه اوقات فراغت خطبه های نماز جمعه نماز جمعه کانون های مساجد طرح ملی هوای تازه مسجد شهرهای یادگیرنده یونسکو شهرداری کاشان کاشان یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

کد خبر 6088407 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود