Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@20:03:41 GMT

آیین روز خبرنگار در شوش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۳۲۳۵

آیین روز خبرنگار در شوش برگزار شد

سید راضی نوری روز شنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار،  خبرنگاران را سنگربانان حق دانست و گفت: خبرنگاران باید امانت دار باشند و به عنوان پل ارتباطی بین مسوولان موارد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را منتقل کنند.

وی تزریق امید، نشاط و انگیزه به جامعه را از رسالت های خبرنگاران خواند و افزود: اداره ارشاد اسلامی دوره آموزشی برای خبرنگاران برگزار و از فعالیت خبرنگارنماها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شوش نیز در این آئین با بیان اینکه در خبر صحت و واقعیت از اهمیت فراوانی برخوردار است، افزود: خبرنگاران نقش مهمی در رفع مشکلات مردم، اطلاع‌ رسانی شفاف، آگاهی‌ بخشی و هدایت افکار عمومی دارند و باید با انتقادهای سازنده خود در راستای توسعه هرچه بشتر جامعه تلاش کنند.

عدنان غزی افزود: مسوولان نیز باید انتقادپذیر باشند و از انتقاد خبرنگاران استقبال کنند چرا که آنها پل ارتباطی آحاد مردم با مسوولان هستند.

وی صحت و جامعیت خبر را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: خبرنگاران این شهرستان نیز در همه حوزه‌ها با توجه به وظیفه و رسالت خطیری که برعهده دارند بسیار مناسب عمل کرده‌اند.

غزی افزود: انتقادهای سازنده، دلسوزانه و همراه با ارایه پیشنهادهای کارساز توسط خبرنگاران می‌تواند عامل توسعه شهرستان باشد.

وی گفت: خبرگزاری ایرنا یک مجموعه رسانه ای قوی و فراگیر است که برای اطلاع رسانی و خبر، جایگاه ویژه قائل است. 
وی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی برای تمام رسانه ها، نشریات و منابع خبری دیگر، یک مرجع خبری صادق، سالم و پرکار است.

رضا ذاکری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش نیز با بیان اینکه رسانه ها در اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان نقش مهمی برعهده دارند، گفت: رسانه ها به عنوان ناظر اجتماعی نقش مهمی در به تصویر کشیدن کمی ها و کاستی ها و اقدامات دولتمردان در این زمینه دارند.

درپایان از خبرنگاران بویژه از خبرنگارانی که درسیل اخیرباعث انعکاس این حادثه بودند نیز تجلیل بعمل آمد.

۷۲۸۰/۳٠۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اجتماعی و فرهنگی جامعه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و هنر مشکلات مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد

 شامگاه چهارشنبه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در مرکز لرستان برگزار شد.

این جشنواره رسانه‌ای با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

«رضوان پاک منش» در بخش کلیپ و ویدئو به‌عنوان برگزیده این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا