Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@12:28:52 GMT

سقوط کاخ معاشیق در عدن

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۳۳۵۸

سقوط کاخ معاشیق در عدن

جدایی‌طلبان یمن کنترل مراکز نظامی در شهر بندری عدن را به دست گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی الجزیره، جدایی‌طلبان یمن کنترل مراکز نظامی در شهر بندری عدن را به دست گرفتند. این خبر را مقام‌های رسمی اعلام کردند.

درگیری‌های مسلحانه در شهر عدن، از چهار روز پیش و بعد از آن آغاز شد که «هانی بن بریک»، نایب رئیس شورای انتقالی جنوب، از نیروهای تحت امر خود خواست به سمت کاخ معاشیق، مقر دولت مستعفی یمن، که بعد از سیطره بر آن به «الیمامه» تغییر نام یافت، حرکت کرده و آن را تحت سیطره خود در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رویترز گزارش داده که کاخ معاشیق سقوط کرده است.

منابع خبری اعلام کردند که خودروهای سودانی و سعودی منطقه معاشیق را که در آن کاخ ریاست‌جمهوری دولت «منصور هادی»، رئیس‌جمهوری مستعفی یمن، قرار دارد، ترک کرده‌اند. این کاخ ساعتی پیش سقوط کرد و به دست شبه‌نظامیان مورد حمایت امارات افتاد. این در حالی است که خبرها حاکی از آن است که درگیری‌ها در عدن نگرانی‌ها را از افزوده شدن به ابعاد جنگ در یمن بالا برده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد

تیمی که در ماه اکتبر در رتبه ششم قرار داشت، با یک سومدیریت بزرگ سقوط کرد. 

طرفداری | با همراهی ویژه مالکان آمریکایی، بیرمنگام که کاندید حضور در لیگ برتر بود، به لیگ وان سقوط کرد. 

با وجود پیروزی 1-0 مقابل نوریچ، بیرمنگام سیتی برای بقا در چمپیونشیپ دو امتیاز کم آورد تا به همراه هادرزفیلد و روترهام راهی دسته سوم (لیگ وان) شود. بیرمنگام در ماه اکتبر در رتبه ششم و منطقه پلی‌آف چمپیونشیپ حضور داشت اما با تصمیم عجیب مالکان آمریکایی، جان یوستس شغلش را از دست داد. آن‌ها در ادامه به سراغ وین رونی رفتند تا ستاره سابق فوتبال انگلیس طی 15 بازی تنها 2 برد کسب کند. اتفاق جالب در مورد اتفاقات این باشگاه، نقش مهم سرمربی اخراجی آن‌ها در سقوط بیرمنگام است. جان یوستس که هدایت بلکبرن را برعهده گرفته بود، با پیروزی 2-0 مقابل لسترسیتیِ قهرمان، تیمش را از سقوط نجات داد. 

تام واگنر، مالک آمریکایی بیرمنگام با الهام از سریال پیکی بلایندرز، نام شرکتش را «Shelby Companies Limited» انتخاب کرده بود. او کمتر از یک سال پیش با همراهی تام بریدی، اسطوره NFL، حدود 45% از سهام بیرمنگام را خریداری کرد تا این تیم تاریخی فصل آینده در سطح سوم فوتبال انگلیس حضور داشته باشد. 

تام بریدی به عنوان سرمایه‌گذار در بیرمنگام شاهد نحوه اخراج جان یوستس بود حضور تام واگنر در ورزشگاه بیرمنگام 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • سقوط درختان شهر دهلران بر اثر تندباد
  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط یک زن طبیعت‌گرد به داخل دره در لوه گلستان
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده (فیلم)
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد