Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) امروز اعلام کرد که درباره خودکشی میلیاردر بدنامی که با اتهام قاچاق دختران کمتر از سن قانونی مواجه بوده و ارتباط پیشین وی با ترامپ به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود، تحقیق می کند.

این درحالیست که ۳ نفر از مقامات قضایی آمریکا به ای‌بی‌سی اعلام کرده بودند که «جفری اپستین» (Jeffrey Epstein) میلیاردر بدنامی که با اتهام قاچاق دختران کمتر از سن قانونی مواجه بود، در سلول زندانی در منتهتن خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این رسانه، وی خود را حلق آویز کرد.

این درحالیست که به گزارش ای‌بی‌سی، ۳ هفته پیش نیز تلاشی ناموفق برای خودکشی داشت و از ۲۳ جولای تحت نظر بود تا از اقدام مجدد او به خودکشی جلوگیری شود.

«جفری اپستین» ۶ جولای (۱۵ تیر) به اتهام گرداندن یک شبکه وسیع جنسی دختران نوجوان در فرودگاه «تتربورو» پس از بازگشت از فرانسه بازداشت شده بود.

گفتنی است، ارتباط پیشین وی با ترامپ به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود.

کد خبر 4689653

منبع: مهر

کلیدواژه: جفری اپستین اف بی آی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا سوریه رژیم صهیونیستی عراق ایران دونالد ترامپ فلسطین روسیه عربستان سعودی جنگ 2015 یمن ترکیه افغانستان خلیج فارس آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی

ویدیویی از خودکشی دردناک یک زن در سالن تیراندازی منتشر شده است. او حین تمرین اسلحه را داخل دهان خود گذاشت و خودکشی کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران