Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیگلری عصر شنبه در نشست خبری گرامیداشت روز خبرنگار در سقز اظهار داشت: طرح بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی، فرودگاه، ذوب آهن و چند طرح دیگر این شهرستان همچنان بعد از سال ها ناتمام مانده بنابراین جذب سرمایه گذار و واگذاری برخی از این طرح ها به بخش خصوصی روند پیشرفت و اتمام آنها را تسریع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی سقز در آینده نزدیک با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد و خدمات رسانی خود را آغاز میکند، افزود: این بیمارستان جزو طرح های ملی است و با افتتاح آن بسیاری از مشکلات پزشکی و درمانی مردم شهرستان سقز و شهرهای همجوار رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به بازگشایی مرزهای سیرانبند بانه و بازارچه مرزی سیف سقز نیز اشاره کرد و یادآور شد: چندین بار برای این موضوع را از طریق وزیر کشور و وزیر امور خارجه پیگیری کرده ام اما در حال حاضر مشکل اصلی به دولت مرکزی عراق و موافقت آنها با بازگشایی این دو مرز تجاری بر می‌گردد.

بیگلری از ایجاد ۲ کارخانه جدید در شهر صاحب با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و اضافه کرد: کارخانه کارتن سازی و مونتاژ لوازم خانگی با جذب سرمایه گذار خارجی به زودی در سقز ایجاد می‌شود تا برای جوانان اشتغالزایی کند.

وی به بومی سازی و استخدام نیروها در بیمارستان تازه احداث سقز را مورد تاکید قرار داد و گفت: تلاش های زیادی برای جذب نیرو از طریق آزمون های استخدامی کردیم و برای اولین بار استخدام نیرو برای بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی سقز از طریق آزمون با رویکرد بومی سازی صورت می‌گیرد.

نماینده شهرهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه و شهرسازی کردستان نسبت به راه های اصلی و فرعی شهرستان سقز توجه زیادی ندارد، تاکید کرد: هر چند جاده های سقز - بانه، سقز - مریوان و سقز - بوکان در حال پیگیری است ولی کندی کار اصلی ترین مشکل است و از دولت می خواهیم به بهسازی و تعریض این جاده ها بیشتر توجه کند.

بیگلری در بخش دیگری به مطالبات برخی دانش آموزان دختر این شهرستان برای ادامه تحصیل در رشته های فنی اشاره کرد و افزود: دانشکده فنی حرفه ای دخترانه سقز یکی از خواسته های دانش آموزان شهر بود که تاسیس شده و برای سال تحصیلی جدید دانشجو جذب می‌کند.

وی با اشاره به موقعیت تاریخی و اماکن گردشگری شهر سقز از جامعه رسانه ای و خبرنگاران این شهرستان خواست نسبت به معرفی هر چه بهتر و بیشتر این اماکن و جذب گردشگر به شهرستان تلاش کرده و زمینه بهره مندی از این ظرفیت ها را برای منطقه فراهم کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان خصوصی سازی اعتبار عمرانی سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر مطالب نادرستی درباره دخالت و اعمال نظر مدیران باشگاه پرسپولیس در تخصیص سهام ترجیحی به کارکنان و پیشکسوتان باشگاه منتشر شده است.

در این ارتباط به اطلاع می‌رساند؛ مطابق ماده یک آئین‌نامه نحوه واگذاری سهام ترجیحی، حداکثر ۵ درصد از سهام شرکت می‌تواند در قالب فروش سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان شرکت واگذار شود.

مواد قانونی در این ارتباط وجود دارد و در دسترس عموم است. تاکنون ۹۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب عرضه بلوکی و عرضه عمومی از محل افزایش سرمایه به بخش خصوصی واگذار شده است.

درخواست برای تخصیص سهام ترجیحی به اعضای باشگاه (حداقل دارای یک سال سابقه بیمه‌ای نزد باشگاه) نیز انجام شده است و سازمان خصوصی سازی سقف سهام اعطایی به هر فرد را مشخص می‌کند. در این ارتباط سازمان خصوصی‌سازی افراد شاغل در باشگاه با حکم مشاور را نیز اصلاً در زمره کارکنانی که به آن‌ها سهام تعلق می‌گیرد قرار نداد.

حسب اطلاع این باشگاه با توجه به حضور شرکت پیشکسوتان کهن و با تصمیم مقام‌های ذیربط، امور سهام مربوط به پیشکسوتان نیز از آن طریق در حال پیگیری است و تاکنون در خصوص اسامی و نحوه شناسایی پیشکسوتان، مکاتباتی با باشگاه صورت نگرفته است.

در نهایت تصمیم‌گیری درباره سهم بندی و نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان، سازمان خصوصی‌سازی و هیأت واگذاری است. باشگاه پرسپولیس نیز مانند تمام مراحل قبلی، مجری دستورالعمل ابلاغی در جهت انجام تکالیف مربوط به خود خواهد بود.

کد خبر 6092083

دیگر خبرها

  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان