Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان 20 ساله لیورپول، در یک قدمی ثبت رکوردی تاریخی است.

طرفداری- ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست باشگاه لیورپول، با پاس گلی که در بازی مقابل نوریچ به ثبت رساند، تنها 1 پاس گل تا ثبت رکوردی تاریخی در لیگ برتر فاصله دارد.

به گزارش Goal، ترنت الکساندر آرنولد، با پاس گلی که در بازی مقابل نوریچ به ثبت رساند، حال در 5 بازی متوالی در لیگ برتر، موفق به ثبت پاس گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها مسوت اوزیل و سسک فابرگاس، رکورد بهتری نسبت به آرنولد دارند. مسوت اوزیل در سال 2015 موفق به ثبت پاس گل در 6 بازی متوالی شد. سسک فابرگاس نیز در 6 بازی متوالی موفق به ثبت این رکورد شده است، اما رکورد فابرگاس در سال های 2011 و 2014 به دست آمد. او بین این سال ها در لیگ برتر حضور نداشت و در بارسلونا بازی می کرد. جدول زیر مربوط به رکورد بیشترین بازی متوالی با ثبت پاس گل است.

نام بازیکن (تعداد بازی) تیم سال ثبت رکورد مسوت اوزیل (6) آرسنال 2015 سسک فابرگاس (6) آرسنال-چلسی 2011-2014 ترنت الکساندر آرنولد (5) لیورپول 2019 آنتونیو والنسیا (5) منچستریونایتد 2011 تیری آنری (5) آرسنال 2004 رایان گیگز (5) منچستریونایتد 2003 جانفرانکو زولا (5) چلسی 2002 درن آندرتون (5) تاتنهام 1993

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو روز یکشنبه در آنفیلد عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند. ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۱۶ لیورپول را به برتری رساند‌.

سپس اندی رابرتسون از فاصله نزدیک توپ را به تور چسباند تا لیورپول درست قبل از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کند.

بازی برای تاتنهام زمانی تلخ‌تر شد که رومرو و رویال در میانه زمین با هم درگیر شدند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از یکدیگر جدا کنند‌.

گیلرمو ویکاریو، دروازه‌بان اسپرز، پس از دیدن درگیری دو بازیکن، به سرعت از داخل محوطه جریمه دوید و خودش را به آنها رساند و تلاش کرد آنها را جدا کند.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، مدعی شد که این اتفاق نشانه مثبتی برای تاتنهام است، اما اشاره کرد که هر دو بازیکن باید بهتر دفاع کنند.

او گفت:«من به طور کلی از چنین رفتاری بدم نمی‌آید، زیرا به این معنی اتهاجمیست که شما به بازی اهمیت می‌دهید. 
اما آنها باید این نوع رفتار را در نوع بازی خودتان هم نشان دهید و بهتر بازی کنید. تاتنهام امروز بسیار بسیار ضعیف بوده است.

دیگر خبرها

  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر