Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:33:53 GMT

ساماندهی تردد سنجان با طرح فعلی نادرست است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۳۵۸۱

ساماندهی تردد سنجان با طرح فعلی نادرست است

به گزارش ایرنا، «علی اکبر کریمی » عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود : این طرح با هدف ایجاد راه دسترسی امن برای شهر سنجان ساخته شد که ایجاد این راه دسترسی با زیر گذر نیز امکان پذیر بوده است.
وی ادامه داد: با ایجاد زیر گذر در این منطقه با هزینه کرد پنج تا ۶ میلیارد ریال امکان راه دسترسی برای شهر سنجان فراهم می شد که این طرح به غلط به ایجاد تقاطع غیر همسطح تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده ایجاد تقاطع غیر همسطح در منطقه سنجان اراک که یک از لاین جاده اراک- ملایر را در بر می گیرد، نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

کریمی گفت: با بهره برداری از این طرح مردم شهر سنجان بخش قابل توجهی از جاده اراک - ملایر را از زیر تقاطع غیر همسطح و بقیه را باید از عرض جاده عبور کنند.

وی ادامه داد: ایجاد تقاطع غیر همسطح بر روی ۲ مسیر رفت و برگشت جاده اراک - ملایر ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه برای بیت المال به همراه دارد که این مهم با ایجاد زیر گذر با یک دهم این مبلغ امکان پذیر بوده است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با یادآوری آغاز عملیات اجرایی این طرح از سال ۹۲ در شهر اراک گفت: با وجود چهار سال از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح سنجان همچنان این طرح به صورت نیمه کاره است در صورتی که امکان بهره برداری از طرح زیر ظرف مدت ۲ تا سه سال امکان پذیر بود.
کریمی افزود: تعیین تکلیف این تقاطع خواسته به حق مردم اراک و سنجان بوده و نیاز است مسئولان به تعیین و تکلیف این طرح توجه ویژه داشته باشند.
وی یاد آور شد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی ۱۰۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافته است که به دلیل عدم تملک املاک اطراف توسط شهرداری همچنان این اعتبارات جذب نشده است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: باشگاه شهرداری اراک با هدف توسعه ورزش همگانی و در راستای انجام فعالیت های اجتماعی شهرداری ایجاد و سپس به دنبال تیم داری رفته است.
وی افزود: عدم وجود عزم و اراده شورای شهر و شهرداری اراک از جمله عوامل بازدارنده در زمینه توسعه فعالیت های ورزشی در این باشگاه بوده و علاقه ای در سرمایه گذاری در زمینه فعالیت های ورزشی در این نهاد ها وجود ندارد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون مجوز تیم داری شهرداری توسط شورای تامین صادر شده است و موانعی برای فعالیت تیم شهرداری وجود ندارد.
کریمی با یاد آوری فعالیت شبکه های مجازی تخریبی ادامه داد: فعالیت تمام کانال های بی هویت که برای تخریب افراد به صورت مجازی فعالیت می کنند غیر قانونی و غیر شرعی است.
وی خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر شرایط خاص خود را داشته و نباید به آبروی مردم خدشه ای وارد شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار است دستگاه های نظارتی جدیت لازم را برای رسیدگی به فعالیت کانال های تخریب گر داشته باشند.
کریمی بهره گیری از مدیران بومی گفت: این مهم در برخی موارد به دلیل تغییر مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها بر اساس سیاست دستگاه محقق نشده است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات صحنه ظهور و بروز رای مردم بوده و مسئولان این حوزه وظیفه دارند بستر لازم را برای حضور گسترده مردم فراهم کنند.
کریمی ادامه داد : هرگونه اقدام که کاهش حضور مردم و گمانه زنی دخالت در انتخابات  را به همراه داشته باشد محکوم است.
استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

استان مرکزی هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

۱۹۵۵/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی

به گزارش «تابناک»، سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه آسمان لرستان
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد