Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید رای محرومیت تعلیقی پرسپولیس از حضور تماشاگران، اواسط تیرماه ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی ذاکر در این باره اظهار کرد: پیرو بازی پرسپولیس-سپاهان مربوط به دیدارهای هفته بیست و هفتم، در اواسط تیرماه، حکمی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، صادر و به باشگاه های پرسپولیس و سپاهان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این حکم هر دو باشگاه به محرومیت تعلیقی از همراهی تماشاگران برای یک بازی محکوم شدند.


وی ادامه داد: مدت تعلیق این حکم ۶ ماه است. معنای این سخن آن است که در صورت بروز تخلفات در مدت ۶ ماه، این رای در آینده، با حکم این کمیته قابلیت اجرا پیدا می کند. معنای دیگر آن است که حتی اگر به رای اعتراض نمی شد، با توجه به تعلیقی بودن، مانعی برای حضور تماشاگران نبود.


مدیر امور حقوقی پرسپولیس خاطر نشان کرد: البته ما در همان زمان و در موعد مقرر لایحه استیناف خواهی را به انضمام مستندات از طریق اتوماسیون سازمان لیگ ثبت کردیم. دریافت این اعتراض هم تایید شده است و مشکلی از این ناحیه وجود ندارد. واضح است که اعتراض ما در همان زمان با توجه به حکم ابلاغی به رای محرومیت تعلیقی و البته دیگر مفاد حکم مانند جریمه نقدی بود که برای آن ۱۰۰ میلیون تومان، تعیین شده است.


ذاکر در پایان افزود: با توجه به حکم صادره و با استناد به تعلیقی بودن رای، همانطور که قبل از این اعلام شد، تاکید می‌شود محرومیتی شامل حال تماشاگران پرسپولیس نشده است ولی در اعتراض خود، پیگیر همین رای تعلیقی هم هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی

بعد از دیدار پرحاشیه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، نمایندگان این دوباشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز گذشته به این کمیته فراخوانده شدند.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توهین‌هایی از سوی هواداران سپاهان به بانوان و تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت تا جایی که مسوولان برگزاری جایگاه بانوان طرفدار تیم میزبان را تغییر دادند.

بعد از شکایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان سپاهان نیز اقدام به شکایت کرده و دلیل این جابجایی را رفتار ناخوشایند هواداران پرسپولیس عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران