Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام عبدالحمید خدری عصر شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش دیلم ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) و آرزوی توفیق و سلامتی در آستانه روز پر برکت عرفه اظهار داشت: انتصاب یک نیروی بومی منطقه در منصب مهمی چون ریاست آموزش و پرورش از اقدامات تحسین برانگیزی است که سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر  در شهرستان دیلم به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: تغییرات در آموزش و پرورش استان بوشهر از بدو ورود سرپرست جدید اداره کل بسیار محسوس بوده و همه‌ آن‌ها در جهت پیشبرد بهتر اهداف آموزشی و پرورشی است.نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مصادیق این تغییرات رایزنی مناسب با رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است که طی آن بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای خرید وسایل سرمایشی به مدارس استان تخصیص یافته که این مهم برای اولین بار است.

خدری همچنین ضمن تشکر از زحمات  عباس امید به عنوان مدیر پیشین آموزش و پرورش دیلم بیان کرد: تلاش شبانه روزی، جهد و برنامه ریزی از خصوصیات بارز این نیروی بومی است و برای ایشان در پست جدید که سرپرست معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خواهد بود آرزوی موفقیت می کنم.

وی همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید آموزش و پرورش دیلم ، وی را فردی مسلط و دارای کارنامه‌ای قابل قبول دانست و عنوان کرد:امیداست با این انتصاب، روزهای درخشان و موفقی در آموزش و پرورش دیلم رقم بخورد.

در این آیین از خدمات عباس امید مدیر پیشین تقدیر و  محمدمهدی محسنی، مدیر جدید آموزش و پرورش دیلم معارفه شد.

کد خبر 4689614

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دیلم اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف خرم آباد آتش سوزی ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

فرهاد اکبرشاهی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین از خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی خبر داد و گفت: میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه‌ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی