Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-09@12:32:18 GMT

جشن روز جهانی تنبل‌ها در کلمبیا!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۳۷۷۲

جشن روز جهانی تنبل‌ها در کلمبیا!

تنبل بودن یا انجام کار‌هایی که می‌توانند نشانه‌ای تنبلی باشند، طبیعتا می‌تواند خسته کننده باشد که قطعا هر یک از ما دوستانی تنبل داریم که همیشه در حال خواب و استراحت می‌باشند و به ندرت پیش می‌اید که توانند کار‌های روزمره و مختص خودشان را انجام دهند که بیشتر از دوستان یا افراد نزدیک به خود درخواست کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





جالب است بدانید که کلمبیایی‌ها سالانه در تاریخ ۱۰ اوت یا ۱۰August را با عنوان " روز جهانی تنبل‌ها " جشن می‌گیرند. این جشن سالانه در شهر " Itagui " کلمبیا با حضور بیش از ۲۰۰ هزار نفر برگزار می‌شود که می‌تواند آرامش را به ساکنین این منطقه منتقل کند. این روز جهانی برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ میلادی تصویب شد.



این جشن دارای جنبه‌های تفریحی و منطقی مختلفی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاهش فشار‌های وارد شده به کارگران اشاره کرد که زحمات زیادی می‌کشند و شاید مدت‌ها به میزان کافی استراحت نکنند. این جشن همراه با لباس‌های خواب برگزار می‌شود که بیشتر از یک از جشن، یک تفریح جالب و چشمگیر می‌باشد که می‌تواند در روابط و ارتباطات هم موثر واقع شود.



همچنین این جشن بیشتر همانند پتکی در مقابل استرس‌های روزانه و روزمره‌ای است که به ما وارد می‌شود که حتی به مدت یک روز از زندگی شلوغ و پر از استرس جلوگیری می‌شود.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی تنبل تنبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ضیا عربشاهی در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس در بازی برابر نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس بازی بسیار خوبی برابر نساجی انجام داد، البته این تیم نتیجه خوبی در این فصل نگرفته و احتمال سقوط آن به انتهای جدول وجود دارد. پرسپولیس با ۳ امتیازی که از این تیم گرفت دوباره توانست شانس قهرمانی خود را افزایش دهد. پرسپولیس اگر برابر سپاهان نتیجه را مساوی نمی‌کرد شرایط بهتری از نظر امتیازی داشت. به هر صورت باید در ۴ بازی باقی مانده با روحیه و انگیزه بالا و با اتحاد و همدلی بتواند بازی‌ها را ببرد تا قهرمانی خود را تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کند

او با بیان این که پرسپولیس شرایط قهرمانی را دارد، افزود: شانس قهرمانی پرسپولیس با داشتن مهره‌های خوب بیشتر از استقلال است، پرسپولیس در حال حاضر در هیچ پستی ضعف ندارد و بهترین شرایط را دارد. اگر در ۴ بازی باقی مانده بتواند امتیازات لازم را کسب کند قهرمانی دور از دسترس نیست.

عربشاهی درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اورونوف تا به امروز ثابت کرده که بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته و همانند عمری خوب دریبل می‌زند و از موقعیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند. وی در حال حاضر جای خود را در پرسپولیس باز کرده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار در این تیم است. البته عبدالکریم حسن نیز در فاز حمله و دفاع خوب عمل می‌کند و او نیز بازیکن خوبی است.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط قرار دارند و تا به امروز در هیچ بازی کم کاری نکردند و از نظر تکنیک و تاکتیک نسبت به سایر تیم‌ها بهتر عمل کردند. اگر در ۴ بازی باقیمانده نیز با همین روند بازی‌ها را ادامه دهند، شایستگی قهرمانی را دارند و دوباره می‌توانند جام قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1230003 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است
  • دستمزد سیمونه اینزاگی در اینتر بیشتر می‌شود
  • احتمال افزایش غلظت غبار در برخی مناطق کرمان
  • پیمایش در مرز ۶G
  • اشتباه کردم به خاطر جام جهانی از رئال رفتم
  • اصل نظارت با وزارت صمت است
  • گرمای گوشی و لپ‌تاپ باعث ناباروری می‌شود
  • فیلم/ با طبیب زاده بیشتر آشنا شوید
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد