Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز شنبه در جلسه شورای معتمدین ایثارگر در فرمانداری آستارا افزود: امکانات بنیاد شهید برای رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگر محدود است و دستگاه های اجرایی مشارکت کنند.

وی بیان کرد: جمع آوری آثار و اسناد شهیدان، جانبازان و آزادگان شهرستان با جدیت پیگیری شود تا رشادت ها و ایثارگری آنها به نسل‌های آینده منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی از ظرفیت بخش خصوصی برای رونق اشتغال استفاده کنند و در طرح های اشتغالزا، سهمیه ایثارگران لحاظ شود.

فرماندار آستارا گفت: خانواده های شهدا نمونه آشکار ایثار و سرمایه های جاوید نظام اسلامی هستند و از فرزندان خود برای تثبیت انقلاب گذشتند. 

وی افزود: خانواده های شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و پاسداری از آرمان های امام راحل مهمترین نقش را ایفا می کنند و پاسداشت خون شهدا و همراهی با خانواده های آنها وظیفه ماست. 

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۶ شهید، ۷۱ آزاده و ۶۱۵ جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

۷۱۰۵/ ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر آستارا معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد

طبق اعلام گمرک، تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول‌های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می‌شود و تعداد کامیون‌های خروجی کاهش یافته است.

براساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون‌ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد